for få oplysninger ?

Startet af Niels Andersen, 10 Apr 2018 - 18:01

Forrige emne - Næste emne

Niels Andersen

Den ugifte Karens forældre vil jeg gerne finde, jeg har kun de oplysninger der er i linket, men er det for få ?

https://www.sa.dk/ao-soegesider/da/billedviser?bsid=154132#154132,25703181

mvh Niels Andersen


Gitte Johansen

Kunne være

nr. 1 i 1870

https://www.sa.dk/ao-soegesider/billedviser?bsid=153236#153236,25524931


Frederiksborg, Holbo, Maarum, Kagerup By, Et Hus, 10, FT-1880, C6982

Navn:    Alder:    Status:    Stilling i familien:    Erhverv:    Fødested:
Hans Frederiksen     44     Gift     Husfader, Har sine Trebinør ved Jernbanen          Bradby Sogn Sorø Amt 
Kirstine Christensen Baou?     36     Gift     Hans Kone          Gauerslev? Sogn Vejle Amt 
Christian Frederiksen     11     Ugift     Deres Barn          Kolding 
Karen Marie Ellen Kirstine Frederiksen     10     Ugift     Deres Barn          Kjøng Præstø Amt 
Frederik Peder Frederiksen     8     Ugift     Deres Barn          Alslev Sogn Falster 
Hans Frederiksen     6     Ugift     Deres Barn          Tyseholm? Sverige 
Christen Frederiksen     3     Ugift     Deres Barn          Gellerup Lund Sogn Ringkøbing Amt 
Niels Frederiksen     1     Ugift     Deres Barn          Ballerup Sogn Københavns Amt 
Johanne Jeppesen     31     Enke     Husmoder Faar Fattighjælp          Græsted Sogn 
Carl Haral Valdemar Herlufsen     5     Ugift     Hendes Barn          Esbønderup Sogn 
Anna Josefine Herlufsen     3     Ugift     Hendes Barn          Søborg Sogn 
   
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com


Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Niels Andersen


Hej Gitte Johansen, det var altså ikke for lidt oplysninger for dig. Jeg fik en masse nyt frem, der var in
gen der vidste at min mormor Anna havde en halvbror Kristian Adolf. Men min oldemor Karen - Marie fik før hun blev gift et dødfødt barn mellem 1890 og 1898 medens hun arbejdede på Rørdal Cementfabrik som rengøringskone, jeg kan bare ikke finde dokumentationen for det igen.

Men tak for det omfangsrige materiale du som den eneste sendte til mig.

mvh Niels Andersen