Navn og foto af slægtning på My Heretage,

Startet af Egon Hansen, 10 Aug 2018 - 20:52

Forrige emne - Næste emne

Egon Hansen

For ca 60 år siden samlede jeg et "register" over efterkommere af een af mine 3x tipoldefædre.
gennem årene har en halv snes af disse fået et afskrift af registret, bl a en forlængst afdød fætter.
Her for nylig dukker der nogle personer fra dette register op på noget som hedder My Herremitage eller noget i den retning. En slægtslinie som ender med een som angiveligt skulle være min fætters datter med foto !, Fødselsdag i 1946 passer.
Hvis damen er intereseret i flere af sine forfædre end den anelinie fra registret vil jeg gerne hjælpe hende, vi har hendes fars morfar fælles og jeg har flere af de andre linier, men hvordan finder jeg hendes adresse? jeg har ikke været i kontakt med familien siden min or døde i 1967. og der står ikke noget på Google (det  er et ret sjældent efternavn)
Er der een som kan hjælpe kan jeg sende navnet i privat mail, her må vi jo ikke nævne navne pånulevende personer.
Mvh Egon Hansen

Jan Andersen

Lav en gratis profil på https://www.myheritage.dk
Led efter din ane, så får du at vide navnet på den web ansvarlige som har lagt din ane ind.
/Jan
/Jan

Egon Hansen

Tak, men det eneste jeg får er tilbud om DNA profil som jeg skal betale for.
Derefter tilbyder de at "opbygge mit træ" hvis jeg altså sender dem alle mine oplysninger!.
Det er jeg ikke intereseret i. Jeg har alt det jeg skal bruge, undtagen mailadresse for den pige, for at give hende en rettelse til en fælles ane, som hun i hvert fald ikke har fra mit register, og  iøvrigt tilbyde hende data for vore øvrige fælles aner hvis hun er inntereseret i selv at forske videre.
Jeg fandt navn og billede ved at google det specielle efternavn, og der fandt jeg også en "web-ansvarlig", men for at komme i forbinbdelse med vedkommende skulle jeg meldes ind , og med det jeg har læst her i DIS-Danmarker jeg ikke intereseret i dette
hvis det er den eneste mulighed for at få hendes evt mailadresse må hun klare sig med de fejl som andre pådutter hende.
mvh Egon 

Steffen Andersen

Hej Egon

Du kan sende de oplysninger du har, så skal jeg se om jeg kan finde det du skal bruge.

Med venlig hilsen
Steffen
5792

Egon Hansen

Hej Steffen.
Tak for tilbudet. jeg har sendt dig en privat mail
mvh Egon