tidligere spørgsmål og svar

Startet af dagny elisabeth salomonsen, 15 Sep 2018 - 15:55

Forrige emne - Næste emne

dagny elisabeth salomonsen

Jeg har et lille spørgsmål i forbindelse med at finde frem til tidligere spørgsmål og svar.  Jeg har fundet frem til begge dele ved at gå ind i min profil - men jeg vil gerne høre, hvorfor spørgsmålene ikke længere fremgår i den fulde oversigt.  Jeg kan finde et par spørgsmål fra den 23. november 2017 - men ikke de spørgsmål og svar, jeg kunne finde i profilen.  Er der en regel - evt. noget med tid - der er afgørende ?

Det er bare dette jeg gerne vil vide lidt om.  (men jeg har som nævnt fundet det aktuelle på profilen)  På forånd tak for evt. svar,

Venlig hilsen
Dagny Salomonsen

Henrik Jensen

Hej.

Hvis du klikker på "Søg i forum via Google", og skriver dit navn i søgefeltet kommer alle tråde, du har startet, eller har besvaret, frem.


Mvh. Henrik.

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

dagny elisabeth salomonsen

Til Henrik og Gitte Johansen

Mange tak for jeres svar.  Det sker mange gange - i hvert fald for mig - at jeg har brug for at gå tilbge til de svar, jeg har fået via DIS-Danmark - og jeg har noteret mig jeres svar.

Venlig hilsen
Dagny Salomonsen

Christian Grøndberg

Citat fra: dagny elisabeth salomonsen [9826] Dato 15 Sep 2018 - 15:55
Jeg har et lille spørgsmål i forbindelse med at finde frem til tidligere spørgsmål og svar.  Jeg har fundet frem til begge dele ved at gå ind i min profil - men jeg vil gerne høre, hvorfor spørgsmålene ikke længere fremgår i den fulde oversigt.  Jeg kan finde et par spørgsmål fra den 23. november 2017 - men ikke de spørgsmål og svar, jeg kunne finde i profilen.  Er der en regel - evt. noget med tid - der er afgørende ?

Det er bare dette jeg gerne vil vide lidt om.  (men jeg har som nævnt fundet det aktuelle på profilen)  På forånd tak for evt. svar,

Venlig hilsen
Dagny Salomonsen

Du kan altid finde dine "tråde" via "Profil" i den brune bjælke.

Med hensyn til dit spørgsmål, så er det ikke korrekt, at spørgmålene forsvinder fra den samlede oversigt; trådene er blot sorteret efter det seneste svar i den pågældende tråd. Eksempelvis; i Gittes link til en af dine startede tråde fra 23/11-17 er det seneste svar fra den 29/11. Derfor står denne tråd under sidstnævnte dato. Det btyder også, at det ikke er fordelagtigt at lede efter bestemte tråde ved at bladre alle "sider" gennem på den såkaldte fulde oversigt, da trådene omrokeres indbydes ved svar i trådene.

Med venlig hilsen
Christian