Hvornår døde Hans Frederik Johansen og hans kone

Startet af Hans-Jørgen Olsen, 22 Sep 2018 - 11:21

Forrige emne - Næste emne

Hans-Jørgen Olsen

Jeg har prøvet de muligheder jeg kender, er der noget jeg har overset. Her er de fakta jeg har om Hans Frederik Johansen og hans kone Thyra f. Madsen.

   Hans er født den 27. Sep 1906 på Alrø, Århus Amt. Konfirmeret den 3. Okt 1920 i Åstrup kirke, Maribo Amt. Gift den 9. Sep 1936 i Odense Valgmenighedskirke med Thyra Madsen der er født den 18. Jan 1897 Lumby Mark, Lumby sogn, Odense Amt. De bor (ved folketælling 1940) på Møllegårdsvej 1, Næsby, 5270 Odense N frem til 1951. Herefter bor de på Søren Eriksensvej 4, Næsby frem til 1967/68 ifølge Odense vejviseren. Jeg Har været i kontakt med Folkereristeret, Odense Valgmenighedskirke, Lumby kirkegårdskontor, Næsby kirkegårdskontor alle steder uden held. Har også været i kontakt med Historiens hus i Odense, der havde et navnekort i deres folkeregistersamling – der dækker perioden 1924 til ca. 1980, hvor det fremgik at Hans og Thyra  flytter til Møllegårdevej 1 i 1937.                Jeg formoder de må være døde før vi får CPR, da folkeregisteret ikke kan finde dem.


med venlig hilsen

Hans-Jørgen Olsen

Mette R Francke

Mette R Francke

Hans-Jørgen Olsen

Jeg siger mange tak, det er jeg meget glad for

med venlig hilsen

Hans-Jørgen Olsen