Jensine Davidsen bliver gift i 1876, men...?

Startet af Erik Jensen, 18 Okt 2018 - 20:39

Forrige emne - Næste emne

Erik Jensen

Jeg har tidligere i dag haft et opslag ang. Jensine Davidsen omkring faderen til hendes børn - her:

https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php?topic=141986.new;topicseen#new

I den forbindelse fil jeg oplysningen om et barn mere - sønnen Charles Andreas Thruelsen. Nu har jeg så fundet en vielse hvor en Jensine Davidsen og Jens Andreas Thruelsen bliver gift i Citadels kirken - her:

https://www.sa.dk/ao-soegesider/billedviser?bsid=148864#148864,24604462

Nu er spørgsmålet så, om den er samme Jensine, der her bliver gift?
Navn og alder passer og jeg tænker, at Jens Andreas sagtens kan være faren til sønnen Charles Andreas, men da det er småt med oplysninger ved den vielse, så er det lidt svært at finde ud af. Jeg synes der er et lidt pudsigt sammenfald med navne, men det kan jo godt være en anden Jensine alligevel, der her bliver gift ?
Hvad tænker I om det, er det hende eller en anden, der tilfældigvis bliver gift med en Thruelsen?

Venlig hilsen Erik Jensen

Inger Toudal


Haderslev, Haderslev, Haderslev Købstad, 8. kvarter, Slagtergade, Nr. 617 - F.C. Davidsen, 482 - F1, FT-1860, D7203
Navn:     Alder:     Status:     Stilling i familien:     Erhverv:     Fødested:
Friderich Christian Davidsen     50     Gift      Husfader. Skræddermester            Nyborg 
Maria Catharine Davidsen. f. Stuck     45     Gift      Hans Kone. Husmoder            Haderslev 
Catharine Elisabeth Davidsen     20     Ugift      Deres Datter            Ribe 
Hanne Marie Davidsen     15     Ugift      Deres Datter            Haderslev 
Jensine Davidsen     12     Ugift      Deres Datter            Haderslev
Maria Andrea Davidsen     10     Ugift      Deres Datter            Haderslev 
Emilie Christine Davidsen     5     Ugift      Deres Datter            Haderslev 
Lorens Ludvig Davidsen     2     Ugift      Deres Søn            Haderslev 

København, København (Staden), Tordenskjoldsgade, Gammelholm Kvarter, 355, 400104, FT-1880, D3703
Navn:     Alder:     Status:     Stilling i familien:     Erhverv:     Fødested:
Jens Andreas Truelsen     29     Gift            Malermester      Farum, Frb. Amt 
Jensine Truelsen     31     Gift            Hans hustru      Haderslev

Venlig hilsen
Inger Toudal
Venlig hilsen
Inger Toudal

Erik Jensen

Den der FT1880 har jeg simpelthen ikke kunne få fat i - tusind tak for det - så er sagen afgjort  :)

Venlig hilsen Erik Jensen

Inger Toudal

Venlig hilsen
Inger Toudal

Erik Jensen

Endnu en brugbar oplysning  :) tusind tak for det - venlig hilsen Erik Jensen