Mgl. "reaktion" ifm mine matches

Startet af Britta Sørensen, 27 Okt 2018 - 16:49

Forrige emne - Næste emne

Britta Sørensen

Hej

I foråret fik jeg foretaget to dna-tests. Vedr. Family Finder har jeg fået
oplyst at jeg har 1272 "tændstikker". Så langt så godt. Hvis jeg nu kunne tænke
mig at se de andre sider og ikke kun side 1, hvordan kommer jeg så videre. Jeg
har forgæves trykket på pilene nedenunder - både den, der skulle give mig næste
side osv, og den, der skulle mig sidste side. Hvad kan der være i vejen? Noget med
min pc eller ..?

Inden jeg kaster mig ud i at formulere spørgsmålet til Family Tree, prøver jeg
mig her. Det kunne være, der var én, der kunne fortælle mig, hvad der er galt.



Mvh
Britta Sørensen
Roskilde

Anders M. Petersen

Hej Britta!

Du skal ganske rigtigt trykke på pilene nederst på oversgiten over matches (pilene findes dog også over dine matches).

Det virker naturligvis kun, hvis du har mere end én side med matches. Hvis det ikke er tilfældet har du nok været inde og sætte dine indstillinger, så du kun ser de nærmeste matches.

Jeg har vedhæftet et skærmbillede med de relevante pile markeret med rød cirkel. Bemærk at jeg har sat indstillingerne så hårdt, at jeg kun har 72 matches og 3 sider med matches.

Hvis det ikke virker hos dig, så må det være et browser problem - jeg har nu endnu ikke oplevet en browser hvor det ikke virker. Det tager også lidt tid før siden loader - nu er du vel ikke utålmodig?

Held og lykke
Anders
Medlem af DIS / Bruger Legacy 9.0
Mine aner: www.morup-petersen.dk/stamtavle/1.htm

Britta Sørensen

Hej Anders.

Jov, jeg er ikke verdens mest tålmodige menneske - men alligevel! Og tak for det hurtige svar.

Jeg har 1272 "tændstikker". PT er den sat op til at vise 43 - 30 på første side, resten (13) skulle vel så komme, når jeg trykke på den ene pil? Det sker ikke. Jeg har haft den indstillet til at vise alle 1272, men af uransagelige grunde står der nu pludselig 43. Jeg må have trykket et sted - men hvilket??

I hvert fald tak for hjælpen og venlig hilsen
Britta S.

Britta Sørensen

PS:
Øh - forresten - når jeg trykker på pilen, skiftes der ganske vist til sidetal 2, men det er de samme personer 30 som på  side 1. For mig mystisk
Vh
Britta

Anders M. Petersen

Hej Britta!

Det lyder meget mærkeligt - det er bestemt ikke et problem som jeg har oplevet eller hørt om før.

Og du er sikker på at du ikke har sat et filter på dine matches (f.eks. søgt på et bestemt navn)?
Prøv lige at trykke "Reset filter" (blå skrift) over din liste af matches.

Og ellers så prøv med en anden browser, hvis du har mulighed for det.

Hilsen
Anders

Medlem af DIS / Bruger Legacy 9.0
Mine aner: www.morup-petersen.dk/stamtavle/1.htm

Britta Sørensen

Hej Anders.

Tak for dine råd, jeg vil forsøge mig frem. Jeg har en lidt lumsk mistanke om, at det er min PC, der driller :-\.
Venlig hilsen
Britta

Britta Sørensen

Hej Anders - igen, igen.

Har prøvet en anden browser - det hjalp. Tusind tak  ;D
Vh
Britta

Anders M. Petersen

Godt at høre - og held og lykke i jagten på dine matches!

/ Anders
Medlem af DIS / Bruger Legacy 9.0
Mine aner: www.morup-petersen.dk/stamtavle/1.htm