Bog om egnshistorie for Bedsted sogn, Thy, søges

Startet af Christian Konstmann Autzen, 29 Okt 2018 - 10:35

Forrige emne - Næste emne

Christian Konstmann Autzen

Jeg søger oplysninger om en bog om egnshistorie for Bedsted sogn i Thy.

Specielt er det navne på slagtere, bagere o. lign. som kørte ud på landet med deres varer - i tidsrummet 1950'erne og 1960'erne.

Da det drejer sig om mulige fortsat levende personer bedes person-oplysningerne sendt til min emailadresse.

Der findes en del på nettet om Bedsted sogn, bl.a. billeder her:

https://visbilleder.dk/index.php?pr=101&n=898

På forhånd tak

Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.


Christian Konstmann Autzen

Hej Jørn

Tak for det - men er det Bedsted sogn i Thisted amt (Thy), eller det Bedsted sogn, Aabenraa amt i Sønderjylland ?

Draved ligger ved Løgumkloster og Bedsted Lø er også i Sønderjylland.

Jeg søger noget om Bedsted sogn i Thy, altså Thisted amt.

Ved at google Bedsted sogn i Thy kommer flere gode oplysninger om Bedsted sogn i Thy - og spørgsmålet er faktisk, om der rent faktisk findes en bog med egnshistorie om Bedsted sogn  i Thy koncentreret om perioden i 1950'erne og 1960'erne.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Jørn Christiansen

Venlig hilsen
Jørn
6950
www.christrup.eu
Vær venlig IKKE at bruge »Pers. besked«; send mail til: joern@christrup.eu

Christian Konstmann Autzen

Hej Jørn

Helt ok - men tak for din interesse.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.


Marianne Lund

Med venlig hilsen Marianne

Christian Konstmann Autzen

Hej Michael og Marianne

Tusind tak for jeres bidrag - jeg vil sende det videre til min bekendte (som ikke selv er slægtsforsker, men har helt personlig interesse heri) så kan denne selv prøve at finde det, som kunne have interesse.

Mange hilsener
Christian

Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.