Manglende advarsel om parallelle svar

Startet af Inger Buchard, 06 Nov 2018 - 10:00

Forrige emne - Næste emne

Inger Buchard

Jeg tror, der er fjernet en funktionalitet fra Forum:
Tidligere blev jeg advaret, før jeg sendte et indlæg, hvis der mens jeg skrev var andre, der havde afsendt indlæg. Det kan forhindre dobbelt-besvarelser og var vældig rart.
Den funktionalitet synes forsvundet inden for de sidste par dage. Dukker den op igen?

Inger Buchard
Redaktør på DIS-Wiki

Helle Jespersen

Enig, har faktisk bemærket det samme, men troede det var ved mig fejlen lå. Det var nu en vældig fin funktion
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Kirsten Andersen

Jeg kan ikke huske, hvordan mine indstillinger har
set ud, men når jeg nu kigger i min profil, kan jeg
se, at jeg heller ikke vil få en advarsel.

For at ændre:

Kig på det vedhæftede billede. Det får man vist,
når man klikker på 'Profil' i den brune bjælke.
Venlig hilsen
Kirsten Andersen
3650 Ølstykke
Medlem af Danske Slægtsforskere
(DIS-Danmark) siden 1993

Inger Buchard

Tak for ideen med at kigge i profilen.
Hos mig er der ikke flueben i dette felt, så årsagen ligger et andet sted

Inger Buchard

Redaktør på DIS-Wiki

Hans Chr. Baagøe

Hej

Det er før set, at et system har glemt opsætningen, selv om indstillingerne ser ud til at være korrekte. Prøv derfor at sætte et flueben og gemme den nye opsætning, derefter fjerner du igen fluebenet og gemmer den korrekte opsætning.

Derefter skulle resultatet gerne være som indstillingerne viser.

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe

Inger Buchard

Hej Hans Chr.

Jeg har nu sat et flueben, gemt, fjernet et flueben, gemt - og må afvente en ny situation med dobbeltsvar, før jeg kan se, om det har hjulpet

Tak for tippet

Inger Buchard
Redaktør på DIS-Wiki

Inger Buchard

Det hjalp ikke.
I dag ville jeg svare på https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,143945.0.html, men blev ikke advaret om, at Ole Westermann imellemtiden havde lagt et svar

Er der andre forslag?

Inger Buchard
Redaktør på DIS-Wiki

Hans Chr. Baagøe

Hej

Jeg har umiddelbart ikke andre forslag, for funktionen med advarsel fungerer stadig hos mig, senest i dag.

Det var i øvrigt også Ole, der havde givet et svar, medens jeg var i gang med at skrive.

Venlig hilsen
Hans Chr. Baagøe



Christian Konstmann Autzen

Hos mig fungerer funktionaliteten.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Inger Buchard

Nu virker systemet - og jeg har stadig ikke flueben i feltet.

Inger Buchard
Redaktør på DIS-Wiki