Hjælp til opslag i Norge

Startet af gert vinther, 19 Nov 2018 - 21:52

Forrige emne - Næste emne

gert vinther

Hej jeg håber at der en der kan hjælpe med at finde noget slægt i Norge. De få oplysninger jeg har er: Marian Suckow født i Norge 1970 af dansk mor. Faderen Johan Suckow døde 26/11 1973. Faderens mor hed Jenny Hauge. Vi har en attest fra Bergens Skoleskib, hvor en elev i 1906- 17 år gammel- ved navn Daniel Johan Suckow, afmønstre efter endt togt. Er Daniel Johan far eller farfar til Johan der dør i 1973. Skønt hvis nogen kan hjælpe med opslag på denne slægt. Er Suckow et norsk navn. Venlig hilsen Gert Vinther.

Kurt Arne Empacher

#1
Hej Gert
Du har fået svar i din anden tråd omkring og hvordan  du kan få hjælp i Norge ,jeg kan se at du ikke har kontaktet Litta OLsen som finde mange i Norge???
Vh
Kurt A
Hilsen
Kurt A Empacher

gert vinther

Hej Kurt- kan jeg kontakte Litta direkte?
Hilsen
Gert

Kurt Arne Empacher

Hej Gert
Foroven i denne Opslag står der oppe øverst hjælp til aner i Norge den klikker du på og så trykker du på det sidste tal og så ned i bunden og så eftersøger du der
Mvh
Kurt a
Hilsen
Kurt A Empacher

Kurt Arne Empacher

Hej Gert
Husk at takke Litta ,Jeg kan se at hun har fundet en bunke ting til dig
Mvh
Kurt A
Hilsen
Kurt A Empacher

gert vinther

Hej Kurt- ja jeg fandt hjælp i Norge, dejligt. Og jo jeg har takket mange gange- er desværre ikke så tit på her, derfor dette sene svar. Tak for hjælpen. De bedste hilsner
Gert Vinther