Fam. FOG, slægtsbog 2. af 1906 . Ane Marie Abildgaard Schrøder.

Startet af Lise Østerberg Bahr, 30 Nov 2018 - 10:14

Forrige emne - Næste emne

Lise Østerberg Bahr

Hej

Per Schrøder har haft et gammelt emne om denne SCHRØDER samfundet  (og FOG) slægten samfunds slægt. Det blev ikke løst dengang. Nogle der kan  og vil bidrage med oplysninger ? Hvem var Madam Schrøder .... Han nævner forfatter

Arild Falk-Jensen som forfatter til slægtsbøger med disse SCHRØDER - FOG  - ABILDGAARD slægt. Og at han har fundet info i

Reimer Maribo Slægten

og

Wilhelm Edinger Balle Jensen og  hustrus efterkommere

Andre efterkommere til disse - forældre og mere slægt efterlyses så jeg kan få min Peder Østerberg, 5 år som plejebarn hos urmager David Fog, Viborg - verificeret

Min ane Peder Østerberg der var plejebarn enten hos en søster eller bedsteforældrene, står der vist slet ikke Måske kan der dukke mere op

Per Schrøder døde desværre mens jeg kommunikerede med ham om dette emne. Per Udesen har ikke svaret - er måske heller ikke mere.

Men i deres tråde nævntes opl i Falck Lauritsen slægten som kunne løse noget af gående omkring Ane Marie Abildgaard Schrøder. Fadder kan nævnes bla Madam FOG .

ad: David Fog urmager, Viborg.

Det ville være rigtig dejligt, hvis en af jer der er eksperter i denne bog, slægt, eller bare vidende omkring sammenhæng med slægter (også grenen fra Flensburg) vil jeg blive meget glad Der findes de gamle tråde om emnet på Det gamle Dis Forum. Bedre selv at læse end at jeg oplyser noget forkert her



MVH
Lise Østerberg Bahr