Juden in Friedrichstadt an der Eider - Gebundenes Buch- 1837.

Startet af Magnus T.J.Johansen, 04 Jan 2019 - 07:59

Forrige emne - Næste emne

Magnus T.J.Johansen

Er de nogen der er ejer af denne Tyske bogen : Juden in Friedrichstadt an der Eider - Gebundenes Buch - 1837. Forfatter Dorothea Parack . (2010-04-01).  Den koster Euro 395,90 på Amacon .com - som ikke er muligt for Færøerne.

Og kann vise mig inhold der måske skulle være relatert til Jacob Bendix 1686-1777 og kone Elisabeth Bendix 1686-1770 . Jeg spørger forde den bog fås ikke på Færøerne fra EEC Union Europe da Færøerne er uden for EEC.

                                V/hilsen. Magnus Johansen - Sørvåg på Færøerne.

Inger Buchard

Bogen står på det danske centralbibliotek i Flensborg; har Thorshavn ikke en fjernlånsaftale med bibliotek.dk?

Alternativt kan du spørge Wachholtz-Verlag, om de har et restoplag liggende - bogen er udkommet i 2009, så det er ikke umuligt
info@wacholtz-verlag.de

Inger Buchard
Redaktør på DIS-Wiki

Magnus T.J.Johansen

  Hey , Ingen Buchard.

           Nej , i Torshavn på Færøerne nytter nok ikke og henvende mig . De har næppe nogen Aftale med dem í DK eller DE.

           Kan være det duer , men jeg er lidt i tvivl da man ikke kan  købe den på Amacon.com til uden for stående EEC Union i Europe.

           Men som sagt jeg har nu addressen fra dig  , tak for den venlighed.

                     Alt det bedste . Magnus Johansen - Sørvåg på Færøerne. 

Inger Buchard

https://www.bbs.fo henviser til bibliotek.dk, hvis man ikke finder det, man har brug for, på biblioteket i Torshavn, så jeg tror, du skal prøve alligevel

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Magnus T.J.Johansen

 
    Hej , igen . Inger Buchard .

                     Det var vældig godt . Men jeg har nu allerede sendt en mail til : info@wachholtz-verlag.de  og spørger mig for om den bog . Det var faktisk to (2) bøger jeg så på Amacon.com .
                     Går det ikke kan jeg henvende mig til Bibioteket i Torshavn www.bbs.fo og får videre informationer derfra.

                     MVh. Magnus Johansen - Sørvåg på Færøerne.

Magnus T.J.Johansen

   Hej igen en gang til. Inger Buchard.

        Jeg måtte den vej til Biblioteket í Torshavn og bogen er nu på vej til Færøerne  som jeg ønskede .

        Jeg får måske svar fra Wachholtz -verlag.de alligevel , men vi får se om der kommer noget svar overhovedet.

         Alt det bedste. Magnus Johansen - Sørvåg på Færøerne.