Hvordan finder jeg en mailadresse i USA

Startet af Alice Tonsgaard, 27 Jan 2019 - 13:28

Forrige emne - Næste emne

Alice Tonsgaard

I forbindelse med slægten Tonsgaard, vil jeg gerne have hjælp til at finde en mailadresse på en slægtning Arthur Leonard Bray, født 1954 i CA, formentlig boende i San Jose, CA. På forhånd tak. Alice Tonsgaard

Anne Messmann

Med venlig hilsen
Anne Messmann


Peter Schmidt

Den mailadresse er jeg også meget interesseret i, fordi Elinors mor er slægtning til mig.
Hun er tipoldebarn af mine tipoldeforældre, Jørgen S. Bork og Anne B. Rosenbeck. Heraf mange slægtninge i Amerika. M.v.h. Peter

Peter Schmidt

Hej – troede Smidt i USA sendte Alice adressen på Victor Hugo Bray, for dem er der jo flere af. Hans hustru, Eleanor er tipoldebarn af mine tipoldeforældre, Jørgen S. Bork og Anne Botelle Rosenbeck. Som du ved fra en tidligere tråd, blev sønnen, Arthur Leonhard Bray f. 1954 gift med Toni Marie. Det er nok ligesom dem der bør søges adresse // e-mailadresse på, da Victor Hugo Bray måske er 100 år. Toni og Arthur L. Bray har en søn der hedder Victor Hugo Bray, men da der er flere af det navn, er det svært. Jeg har også forsøgt at finde adresser for kontakt med efterkommere for at få min slægtsbog opdateret.
M.v.h. Peter