Tage Christian Jensen f. 1931

Startet af Ole-Jacob Jorsett, 13 Feb 2019 - 18:02

Forrige emne - Næste emne

Ole-Jacob Jorsett

døde 2007 i Smørum. Han var yngste barn av Mads Christian Jensen f. 1879 - som jeg har etterlyst før!  Denne Tage Christian var gift med Inge-Lise som døde samme år. De hadde to sønner - men jeg er hjelpeløs her opp i Oslo - kan noen som kjenner de danske systemer tipse meg om hvordan jeg skal finne disse sønnene?? takknemlig for hjelp..

thorkild kanstrup jensen

Bemærk, at du kun må søge oplysninger om personer, der har været døde mindst 10 år. Hvis dødsåret ikke kendes, så brug som tommelfingerregel, at de ikke må være født indenfor de seneste 110 år.
Hvis du har brug for oplysninger om yngre personer, så vær varsom og bed om svar i privat mail. Skulle sådanne oplysninger blive givet i et indlæg, vil det blive slettet.
Med Venlig Hilsen
Thorkild Kanstrup Jensen 9500

Intet er umuligt, Det umulige tager bare længere tid.

Ole-Jacob Jorsett

Ja, jeg er obs på reglene - det jeg ber om er bare et tips om hvordan man søger opp folk i Danmark - hvilke registre det finnes - i de enkelte kommuner?  ingen navn skal offentlig!!

Ole-Jacob Jorsett

- og min mail er ojorsett@online.no - hvis noen vet noe...

John Damm Sørensen

Hej,

Check denne side om et firma, hvor ægteparret har siddet i bestyrelsen indtil 1998, hvor en mulig søn samtidig indtræder. Denne mulige søn udtræder igen af bestyrelsen i 2004.
http://www.danske-selskaber.com/h-friis-aps-suz/

Hilsen
John

Ole-Jacob Jorsett

takk for tips - nå vet jeg hva torsdagen skal brukes til..