Lange svartider i forum

Startet af Egon Sørensen, 08 Mar 2019 - 07:35

Forrige emne - Næste emne

Egon Sørensen

Godmorgen!

Er der andre end jeg der stadig oplever lange svartider i Forum? Ledte efter tidligere indlæg om emnet,jeg kan ikke finde dem, måske har jeg overset dem.

Mvh.

Egon Sørensen

Anne Marie Holck

Ja, det gør jeg - og det er møgirriterende :'(

Egon Sørensen

Hej!

Det er lang tid siden der blev gjort opmærksom på det, det er som om der ikke bliver gjort noget ved det, hvad det så end skyldes.

Mvh.

Egon Sørensen

Anne Marie Holck

ja, det undrer også mig...

Helle Jespersen

Er det når I poster et oplæg, at i oplever at det går længe før serveren reagere?
Jeg har som sådan ikke det problem.

Men det irritere mig, at jeg hver morgen kommer til en lille loginboks, hvor mine oplysninger står. Skal blot trykke login.
Når den så er koblet på, så står der, at der INGEN nye opslag er siden mit sidste besøg, som ligger ca ½ døgn tilbage. Dette passer jo ikke. Det vil sige, at jeg går glip af en del opslag, hvor jeg måske kunne have bidraget med hjælp.
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Anne Marie Holck

#5
Nej, det er bare, når jeg vil åbne og læse et indlæg. Jeg har ingen problemer med log ind, den er altid på.

Gitte Johansen

Den anden tråd

https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,145485.0.html

Måske svarer webmaster snart på, hvad der er galt.

Vi burde jo have en økonomi til det med alle de nye medlemmer, der er kommet til, så der kan sørges for et ordentligt system.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Jesper Skov

Der er planlagt vedligeholde fra hostingselskabet i næste måned.
Så må vi se, om det hjælper.


Med venlig hilsen

Jesper Skov

Helle Jespersen

Jeg har ingen problemer med at åbne indlæg herinde.
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Georg Brandt Christensen

Citat fra: Helle Jespersen [17857] Dato 08 Mar 2019 - 14:08

.....

Men det irritere mig, at jeg hver morgen kommer til en lille loginboks, hvor mine oplysninger står. Skal blot trykke login.
Når den så er koblet på, så står der, at der INGEN nye opslag er siden mit sidste besøg, som ligger ca ½ døgn tilbage. Dette passer jo ikke. Det vil sige, at jeg går glip af en del opslag, hvor jeg måske kunne have bidraget med hjælp.

Hej Helle
Jeg ved ikke hvorfor du behøver at foretage Login hver gang. Prøv at spørge webmaster Jesper Skov om det.

Du kan altid se om der er indlæg du ikke har læst når du er logget ind. Du kan læse om det under Forumgrupper på siden: https://www.slaegtogdata.dk/andet/forum-hjelp/
M.v.h. Georg Brandt Christensen

http://igbc.dk

Slægter: Brandt, Refslund, Lautrup, Kristensen, Christoffersen, Stampe, Tvede

Helle Jespersen

Jeg har ingen ide om, hvorfor den vil have et login hver dag.
Sådan gjorde den ikke før. det er den begyndt på inden for den sidste måneds tid.

Jeg har renset coocies mv, men det har ikke hjulpet. Det er også helt ligegyldigt hvilken browser jeg bruger.

Jeg plejer at bruge funktionen, vis ulæst post siden sidste besøg, som er over øverst til højre.
Men her siger den efter login, at der ingen ny ulæst post er.

At jeg kan gå¨en anden vej ind er vist rigtigt. Synes bare det er underligt, at den gør det når det før har fungeret udmærket
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.