Gerda Uhrenfeldt, omtalt i Frederiksborg Amtsavis 18.3.1951?

Startet af Susanne Hermann Uhrenfeldt, 14 Mar 2019 - 15:49

Forrige emne - Næste emne

Susanne Hermann Uhrenfeldt

Mon der er én, der har adgang til Frederiksborg Amtsavis fra ovennævnte dato? Jeg ville grumme gerne vide, om denne Gerda Uhrenfeldt er den person, jeg har søgt tidligere, født 28.8.1913 på Rigshospitalet som Gerda Emilie Uhrenfeldt Jensen.
Mvh.
Susanne Uhrenfeldt

Mike Lyng

Jeg vil gerne se efter hende. Har du et sidenummer eller oplysning om, hvilken by artiklen er placeret under.

mvh
mike

Slægtsnavne: Meulengracht, Spliid, Skotte (Gørløse), Veggerslev (Århus), Göring (Rendsburg), Maar (Strøby/Ørsted/Roskilde), Liungh (Præst i Ørsted), Reusler (Tyskland/Frederiksværk)

Susanne Hermann Uhrenfeldt

Jeg ved kun - fra Mediestream - at hendes navn står på side 3 i avisen fra den 18. marts 1951.
Det kan være en dødsannonce, enten for hende selv eller for hendes plejefar Svend Thorvald Nielsen (hvis det altså er hende, jeg leder efter); eller en anden omtale.
På forhånd tak.
Susanne

Mike Lyng

Super.
Jeg tager på biblioteket eller amtsavisens avisarkiv i næste uge

mvh
mike
Slægtsnavne: Meulengracht, Spliid, Skotte (Gørløse), Veggerslev (Århus), Göring (Rendsburg), Maar (Strøby/Ørsted/Roskilde), Liungh (Præst i Ørsted), Reusler (Tyskland/Frederiksværk)

Mike Lyng

Dagens Navne

Paa onsdag vies i Virum Kirke Frk. Gerda Uhrenfeldt-Nielsen til marketender Børge Lundgreen



mvh
mike
Slægtsnavne: Meulengracht, Spliid, Skotte (Gørløse), Veggerslev (Århus), Göring (Rendsburg), Maar (Strøby/Ørsted/Roskilde), Liungh (Præst i Ørsted), Reusler (Tyskland/Frederiksværk)

Mike Lyng

Slægtsnavne: Meulengracht, Spliid, Skotte (Gørløse), Veggerslev (Århus), Göring (Rendsburg), Maar (Strøby/Ørsted/Roskilde), Liungh (Præst i Ørsted), Reusler (Tyskland/Frederiksværk)

Susanne Hermann Uhrenfeldt

Mange tusind tak  :D
Virum kirke havde jeg så ikke søgt i, men mange andre - og det er den rigtige person.
Tusind tak for hjælpen.
Mvh.
Susanne