Jeg søger efter oplysninger om mine halvbrødre.

Startet af Jonna Andersen, 17 Maj 2019 - 17:34

Forrige emne - Næste emne

Jonna Andersen

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde nærmere oplysninger om mine 2 halvbrødre ?
Det drejer sig om Tage Hansen, født d. 16. nov. 1930 og død 1988. Og Ole Hansen, født d. 22. juni 1940 og død 1975.
Det var min fars 2 sønner af første ægteskab. Han hed Tage Hansen, født d. 16. juni. 1910 i Århus og deres mor hed Dagny Marie f. Jensen.
I kirkebogen vedr. mine forældres vielse d. 3. nov. 1945 står  "skilt fra Dagny Marie f. Jensen i følge kgl. bv. a 29.09.45 "

Af FT 1930 fremgår det, at min far Tage Hansen fortsat bor hjemme. Fiskergade 5-7 Århus. Hvilket er ca. et halvt år før første barns fødsel.
Jeg har forsøgt at finde hvornår de er blevet gift. Både i Vor frue hvor han ellers er både døbt og konfirmeret, men uden held og ligeledes i Århus domsogn.
Jeg er nysgerrig efter at få at vide hvor de evt. er gift og har boet. Jeg husker svagt at drengene besøgte min familie ca. mellem 1952 til 58. Da boede vi i Valby. Men min far havde så vidt jeg ved ikke kontakt med dem efterfølgende.

Venlig hilsen
Jonna Andersen
Venlig hilsen
Jonna Andersen
jo28an@gmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Ole ( og moderen måske) bor Telemarksgade 8 København i 1945


Moderens familie

https://www.sa.dk/ao-soegesider/da/billedviser?bsid=239999#239999,45806017

Fra Lindevang KB (opslag 134)
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Jonna Andersen

Tusind tak for din store hjælp. Man får jo komplekser, når du efter mindre end en halv time ryster oplysninger ud af ærmet og jeg har brugt mange timer på at finde INGENTING.  ;) Et yderligere spørgsmål. Har jeg mulighed for at finde flere oplysninger om brødrene ? Det er ikke fordi jeg ikke selv har prøvet, jo tak den halve nattesøvn gik med det.
Men mange tak for hjælpen   :)
Venlig hilsen  Jonna
Venlig hilsen
Jonna Andersen
jo28an@gmail.com