Slægtning i Sverige

Startet af Lou, 02 Jun 2019 - 16:31

Forrige emne - Næste emne

Lou

Jeg leder efter Otto Albertsen, f. 11. januar 1929 i Aastrup af Karl Peter Albertsen og Karen Marie Hansen. Det eneste jeg med sikkerhed ved er, at han udvandrede til Sverige.
Jeg har kigget på forskellige svenske slægtsforsknings databaser, men jeg kan desværre ikke finde noget. Har I nogle gode råd? Kan I anbefale nogle gode svenske eller danske sider? Alt hjælp modtages med kyshånd :)

Eva Morfiadakis

Albertsen, Otto

Hällestadsvägen 188
240 10  Dalby

Död 10/7 2010.

Folkbokförd i Veberöd, Lunds kn (Skåne län, Skåne).

Född 11/1 1929 i Danmark.

Ogift man.

Anm:
Fastighet: Getingen 18

Hans död.

Eva M
Eva M

Lou

Hej Eva. 1000 tak :). Hvor har du fundet det henne?

Eva Morfiadakis


På min CD - Sveriges dödbok.

Eva M
Eva M

Lou

Når der står "ugift" er det så fordi han aldrig han været gift eller fordi han er fraskilt? Når der ikke står noget om børn er det så fordi han ingen havde? Man kan jo sagtens være ugift og stadigvæk havde børn  ;)

Eva Morfiadakis



Som det står i Sveriges dödbok (databas) är han ogift. Hade han varit frånskild hade det stått frånskild.

För att få veta om han hade barn får man kontakta skatteverket och fråga eller så beställa hans skifte hos skatteverket..

Eva M
Eva M

Eva Morfiadakis


Jag ringde skatteverket för det har öppet länge på måndagar. Otto Albertsen hade inga barn i Sverige.

När han dog bör en svensk advokatfirma ha sökt arvingar i Danmark. Jag tror att han ägde huset han bodde i.

Eva M
Eva M

Eva Morfiadakis

I Sverige ärver föräldrarna sina barn. Är föräldrarna döda ärver personens syskon. Kusiner ärver inte. Finns det inga arvingar går kvarlåtenskapen till Allmänna arvsfonden.

Personen kan ha skrivit testamente.

Eva M
Eva M

Lou


Lou

Hvordan sletter jeg dette opslag? :)