Søger efterkommer efter Jørgen Schmidt født 1939 i Kolding.

Startet af Erik Rødsgaard Jensen, 24 Jul 2019 - 20:02

Forrige emne - Næste emne

Erik Rødsgaard Jensen

Jeg havde igennem et par år(2005 - 2006) kontakt til en slægtning, Jørgen Schmidt, bosiddende i Kolding. Han har fortalt, at han havde en del fotos af flere personer i min familie som jeg er meget interesseret i at få kopier af. Nu døde Jørgen desværre den 28/7 2007 i Kolding. Han var enkemand på det tidspunkt.
Nu har jeg så fået den tanke, at han måske har et efterlevende barn, som måske kan have arvet disse fotos. Jeg har således fundet følgende oplysninger:
Jørgen er født 9/11 1939 i Kolding. Bliver borgerlig viet til Inger Karin Gustavussen, født 27/12 1939 i Odense. Vielsen finder sted på rådhuset i Kolding den 9/6 1962.
Ved at søge har jeg fundet nogle hjemmesider, hvor det fremgår, at de får en datter - Karin. Ingen dato oplysning. Men hun bliver senere gift Bang.
Desværre er kirkebogen for Kolding ikke digitaliseret med fødsler efter 1962. Så al søgning er herefter strandet.
Jeg vil som sidste forsøg undersøge om Jørgens gravsted eksisterer, og måske via kirkegårdskontoret få kontakt til eventuelle pårørende.


Jeg ved godt at de oplysninger jeg søger sandsynligvis omhandler en nulevende person, så hvis der er én eller anden der kender noget til familien - eller måske kan hjælpe yderligere, må I meget gerne skrive direkte til mig. Hvis oplysninger kun er af generel karakter, er svar her i forum selvfølgelig ok.

roedsgaardjensen@webspeed.dk
Med venlig hilsen

Erik Rødsgaard Jensen