Hvor er Jensine Marie Nielsen født?

Startet af Jørgen Chr., 11 Aug 2019 - 08:42

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Chr.

Hej derude.

Som det fremgår af nedennævnte, har jeg fundet Jensine Marie Møller (født Nielsen) i politiets mandtalslister for 1923, Burmeistersgade 22, 2. sl, opslag 52.  Her er hun, så vidt jeg kan læse, født i Håsum sogn, der skulle ligge i Viborg amt.  Hun er også angivet som værende født 02.03.1862.  Jeg kan ikke finde hende i nævnte Håsum, hvorfor jeg venligst beder om hjælp til at finde hende:

https://www.kbharkiv.dk/kildeviser/#!?collection=2&item=4074751

Hvis der nogen, der samtidig kan finde, hvor og hvornår hun er død, så vil jeg blive glad. 

Jeg har også fundet hende i FT-1925 samme gade som ved mandtallene, opslag 261, men her bor hun og manden i nummer 24.

Som et yderligere spørgsmål så søger jeg også efter, hvor og hvornår hendes mand Jens Nielsen Møller er død.  Han blev født 20.08.1862 i Viborg amt, Viborg Domsogn, og er med i både mandtallene og FT-1925 men, ingen af dem er med i FT-1930 på ovennævnte adresse.

Det er spændende om I kan hjælpe og finder nogle oplysninger.

Stor, stor hilsen og rigtig god søndag til jer alle derude.

Jørgen

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Jørgen Chr.

Kære, kære Gitte.

Du er simpelthen fantastisk men, det har jeg jo fortalt dig mange gange, at jeg synes.  Tusind, tusind tak for din hurtige og meget kompetente hjælp.  Nu har jeg noget at beskæftige mig med hele søndagen.  Ih, hvor er jeg glad og så er jeg dybt taknemmelig.

Mere tak og rigtig god søndag til dig med forhåbentlig en del solskin.

De allervenligste hilsener og så skal du have et enormt stooooooooot knus.  Jeg skal nok lade være med at klemme luften ud af dig, ha, ha.

Jørgen


Jørgen Chr.

Kære Gitte.

Jeg er ikke let at dupere men med dig, har jeg givet fortabt for længe siden.  Jeg er virkelig duperet over, hvad du kan og så så hurtigt.  Du er simpelthen genial.

Jeg vil endnu engang sige dig tusind tak for den yderligere hjælp, du nu har givet mig.  Tak, tak, det, du nu har svaret mig er en kæmpe hjælp.

De allervenligste hilsner.

Jørgen