Dahl

Startet af Jørgen Dahl Nielsen, 12 Aug 2019 - 09:45

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Dahl Nielsen

Jeg mangler hjælp til nogle folketællinger

FT 1916:   Petra Kristine Andrea Dahl, født 21.10.1896 i Brørup Sogn, Ribe Amt.
FT 1921:   Kamilla Johanne Dahl, født 24.08.1894 i Brørup Sogn, Ribe Amt
FT 1921 og FT 1925:  Arnold Jespersen Dahl, født 28.12.1998 i Brørup Sogn, Ribe Amt.

Med venlig hilsen
Jørgen Dahl Nielsen

Helle Jespersen

Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Helle Jespersen

Kamilla Johanne er i København i hhv 1925 og 1930. I 1925 bor hun sammen med en bror Harald.
Så mon ikke hun skal findes der også i 1921. Kan dog ikke lige umiddelbart finde hende i Politiets registerblade
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Helle Jespersen

Arnold Jespersen Dahl.
Hvor har du ham i FT1930?

Jeg kan ikke finde ham længere frem end 1911
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Inger Toudal


Arnold Jespersen Dahl, f. 28. dec. 1898, i Politiets registerblade 1919: https://kbharkiv.dk/permalink/post/17-251262

Venlig hilsen
Inger Toudal
Venlig hilsen
Inger Toudal

Jørgen Dahl Nielsen

Tak til Helle for oplysningerne:
Vedr. Kamilla Johanne, hun bor ikke på samme adresse som i 1925 og 1930.
Vedr. Arnold, han bor i 1930 i Tistrup, Ribe Amt, og har en manufakturfirretning.
Tak også til Inger
Jeg er bekendt med politiets registerblad på Arnold.
Mvh
Jørgen Dahl Nielsen