Kontakt: Danske Slægtsforskere                   Forum:

Spilleregler

Aktuelt Foreningen Forum Kilder Værktøjer Lokalforeninger Kontakt Andet
Hjælp Søg direkte i forum Søg i forum via Google Søg i gammelt forum Søg i gammelt forum via Google

Sider: [1]
  Udskriv  
Forfatter Emne: hvordan får jeg skrevet løst i overskrifteen  (Læst 260 gange)
Ulla Rasmussen [3859]
Medlem

Beskeder: 399

Print enkelt indl�g
« Dato: 12 Aug 2019 - 13:47 »

Når jeg har fået hjælp ville gerne skrive løst efter overskriften, hvordan gør det

vh ulla
Logget

Med stor tak og glæde Smiley Hilsen Ulla
Christian Konstmann Autzen [733]
Bruger

Beskeder: 3.333

Print enkelt indl�g
« Svar #1 Dato: 15 Aug 2019 - 15:24 »

Når jeg har fået hjælp ville gerne skrive løst efter overskriften, hvordan gør det

vh ulla

Jeg kan ikke hjælpe dig - men faktisk en god ide, at det kunne lade sig gøre ved f.eks. blot et klik på en knap  Smiley

Hilsen
Christian
Logget

Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.
Tine Susanne Olsen [49]
Medlem

Beskeder: 1.124

Print enkelt indl�g
« Svar #2 Dato: 15 Aug 2019 - 15:48 »

hvorfor det?
det kunne jo være der kommer nogen senere som kan komme med flere oplysninger ,man kan jo aldrig få for lidt oplysninger  Grin
Logget

ha en god dag
venlig hilsen
Tine Olsen
er medlem af DS-Faxe  det koster 100kr
medlem af Danske Slægtsforskere er du  det koster kun 250.kr om året 68 øre om dagen det billigt
Christian Grøndberg [5470]
Medlem

Beskeder: 570

Print enkelt indl�g
« Svar #3 Dato: 15 Aug 2019 - 18:23 »

Jeg tænker, det er bedst ikke at skrive “LØST”, da det kan få andre bidragsydere til at undlade at komme med efterfølgende kommentarer.

Det gode ved dette forum er bl.a. den enorme viden, som trådene tilsammen udgør. Ofte svares på mere end blot et enkelt spørgsmål per tråd, og tit brygges der videre på ældre tråde, når en bidragsyder har relateret viden om samme personkreds - til gavn for flere end blot trådstarter.

Med venlig hilsen
Christian
Logget
Inger Toudal [1655]
Bruger

Beskeder: 13.686

Print enkelt indl�g
« Svar #4 Dato: 16 Aug 2019 - 13:49 »

Man kan kun redigere sit indlæg, inkl. overskrift, i 30 minutter efter at man har lagt indlægget ud på Forum.

Se f.eks. https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,157.0.html

Venlig hilsen
Inger Toudal
« Sidste ændring: 16 Aug 2019 - 13:51 af Inger Toudal [1655] » Logget
Sider: [1]
  Udskriv  

Gå til: