Fejl på Familysearch

Startet af Bent Jacobsen, 12 Sep 2019 - 10:40

Forrige emne - Næste emne

Bent Jacobsen

Hej Alle

Jeg får fejl på FamilySearch når jeg har login os jeg skal søge på en person får jeg denne meddelelse "Stop Script" når jeg skriver navnet og stednavn kommer den igen "Stop Script" så kan jeg starte forfra eller jeg bliver smidt af, er der andre som har oplevet det og hvad kan jeg selvgøre.
Venlig hilsen

Bent Jacobsen
2740-Skovlunde

Helle Jespersen

Oplevede det i går. Men kun kort tid.
Har ikke prøvet igen i dag. Nogle gange hjælper det, at rense sin browser for cookies hvis den ikke selv gør det når man lukker ned.
Men mange gør nok som jeg, at de kun lukker skærmen på den bærbare og ikke lukker helt ned.
Og så renser den ikke for Cookies.

Husk, at Familysearch ikke kan køre med Internet Explorer, men helst med enten Crome eller Firefox
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Bent Jacobsen

Hej Helle

Først tak din hjælp. Jeg har lige slettet cookies og derefter prøvet Family Search, men med samme resultat jeg har ellers altid kunne komme ind med Microsoft Edge så der må være noget andet i vejen.
Venlig hilsen

Bent Jacobsen
2740-Skovlunde

Helle Jespersen

Har du prøvet en af de andre browsere?
Jeg har lige været på fra Firefox uden problemer
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Peter Kristiansen

M.v.h. Peter Kristiansen

John Nielsen

#5
Hej Bent

Jeg tror at de er ved ændre deres web i tiden, med visse problemer.
Jeg har jævnligt set at deres KB viewer ofte åbner på første side uden mulighed for at tælle fremad.
Det kommer og går.

Hilsen John Nielsen

Britta Hansen

Jeg fejlmeldte det til Familysearch.org og har netop fået følgende besked:

"You have found a defect we are trying to fix.
To work around this until it is fixed (hopefully by Monday), refresh the browser until it works.
Better yet, we know that this works fine with Firefox or Chrome browser."
Venlig hilsen
Britta Hansen

britta.hansen12@gmail.com