Vulkanisør Johannes Jørgensen f. 07/04-1918 - død 18/06-2004

Startet af Susanne Stevns Madsen, 13 Sep 2019 - 13:27

Forrige emne - Næste emne

Susanne Stevns Madsen

Hej

Jeg er gået i stå med at finde informationer på Vulkanisør Johannes Jørgensen. Født den 07 april 1918 i Ejstrup Sogn ved Skanderborg og død den 18 Juni 2004 (død fundet via Aneguf.dk) bosiddende på Mosrosvej 2 st.th i Kastrup

Hans forældre var Gårdejer Jens Kristian Jørgensen og Else Andrea Sørensen (Far var afgået ved døden - Hun var i Silkeborg i 1947)

Johannes bliver gift den 28 september 1947 i Skt. Johannes sogn til Kamma Elinor Grethe Pedersen (f. 05 august 1918)

Fik Johannes og Kamma Børn??
Og hvis? Hvor er børnene født?
Hvor og hvornår dør Kamma???

Johannes er bosiddende på Fælledvej i 1947 og Kamma bor hos sin mor Anna Maria Pedersen i Meinungsgade

Håber der er en venlig person som kan hjælpe mig videre i min søgen

God weekend
Susanne S. Madsen
den 13/9-2019

Susanne Stevns Madsen

Citat fra: Susanne Stevns Madsen [52525] Dato 13 Sep 2019 - 13:27
Hej

Jeg er gået i stå med at finde informationer på Vulkanisør Johannes Jørgensen. Født den 07 april 1918 i Ejstrup Sogn ved Skanderborg og død den 18 Juni 2004 (død fundet via Aneguf.dk) bosiddende på Mosrosvej 2 st.th i Kastrup

Hans forældre var Gårdejer Jens Kristian Jørgensen og Else Andrea Sørensen (Far var afgået ved døden - Hun var i Silkeborg i 1947)

Johannes bliver gift den 28 september 1947 i Skt. Johannes sogn til Kamma Elinor Grethe Pedersen (f. 05 august 1918)

Fik Johannes og Kamma Børn??
Og hvis? Hvor er børnene født?
Hvor og hvornår dør Kamma???

Johannes er bosiddende på Fælledvej i 1947 og Kamma bor hos sin mor Anna Maria Pedersen i Meinungsgade
ER DER - nogen herinde der kendte Johannes og Kamma eller er i familie med dem???
Håber der er en venlig person som kan hjælpe mig videre i min søgen

God weekend
Susanne S. Madsen
den 13/9-2019

Bente Wanning

Venlig hilsen
Bente Wanning 
Hjørring amt <Skæve<Voer<Astrup<Åsted sogne
Hals Arkiv 9370
Medlem af DS Danmark -

Susanne Stevns Madsen

LØST
Vi har efter megen søgen i de københavnske sogn fået sammenbragt 2 brødre med samme mor Kamma Elinor Grethe Pedersen
De havde intet kendskab til hinandens eksistens