oplysninger om thorvald johannes pedersen

Startet af mads christensen, 23 Sep 2010 - 22:00

Forrige emne - Næste emne

mads christensen

hej til interesserede

jeg søger min oldefar (mormors far). hun er født 5 sep. 1908. i ørting ved århus. i kirkebogen for hendes fødsel står hendes far som thorvald johannes pedersen og det er ham jeg forsøger at finde oplysninger om.
via søgning i ft. har jeg fundet 3 med det navn, dog kun en i jylland. han figurer i ft fra 1906 i københavns amt, smørum herred, herstedvester sogn vridsløselille forbedringshus. derfør og efter en han svær at finde. jeg vil være glad for al den hjælp jeg kan få.

venlig hilsen
mads christensen

Christel Pierson

Hej Mads!

Når du i FT 1906 trykker på "Vis alle felter", ses det at han er født 13-2-1885. Fødested er ikke opgivet, men det er da en begyndelse.

Der står også at han er Indsat fra Arresthuset i Vestervig.

Wikipedia:
Vestervig er en lille by i Thy med 710 indbyggere (2009) [1], beliggende i Thisted Kommune i Region Nordjylland. Byen befinder sig i Vestervig Sogn.

God jagt!

vh. Christel Pierson
Venlig hilsen

Christel Pierson - 4912
@}-'-,-------

Verner Bentsen

Hej Mads.

Iflg. Politiets register findes 2 stk. Thorvald Johannes Pedersen, født 13. feb. 1885

Politiets registerblade

Politiets registerblade

Mvh Verner

Eli Lothardt Dahl

Hej Mads

Du finder ham i kirkebogen for: Roskilde a, Tune h, Jersie sogn. Her står der også, at han har skiftet efternavn.

Venlig hilsen

Eli - Grenaa
Venlig hilsen

Eli-Grenaa

mads christensen

tak til jer alle

@christel. tak men den havde jeg set. vi bor i thy hvor vestervig ligger, så jeg har været der og se mig omkring.

@verner. tak det giver blod på tanden til at undersøge videre. og det er jo det der er så sjovt

@eli. tak det vil jeg se på.

har fundet to på fyn med samme navn og dem vil jeg lige se på også. min familie var lidt løse på tråden ser det ud til. min oldemors far er der også tvivl om, men det kommer jeg tilbage til

MVH mads