Rosekamp

Startet af Ann Seiffert, 02 Nov 2010 - 13:24

Forrige emne - Næste emne

Ann Seiffert

Hej

når jeg slår navnet Seiffert eller Ehrenberg op på google, får jeg tit hits frem fra noget der hedder rosekamp... men når jeg så går ind og kigger finder jeg ikke navnene Seiffert / Ehrenberg ... er forvirret over hvad dette rosekamp egentlig er... er der nogen der kan svar på det?

Ann
Ann Seiffert

Hans Poulsen


Hedj Ann

Google > Ehrenberg > Søg     resulterer i 61 sider med hits.

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=ehrenberg&aq=f&aqi=g5&aql=&oq=&gs_rfai=

Jeg formoder, at et eller flere af disse hits indeholder ordet Rosekamp, men det vil tage dig et år og en madpakke at læse dig igennem al den tekst.

Hvis du går den modsatte vej og googler ordet Rosekamp, får du ligeledes en mængde hits, men her kan du da i det mindste læse hit for hit, hvad sagen drejer sig om.

Køber du den forklaring?

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Anne Mortensen

Søg Google.
seifert+rosekamp

SAABYE August - VERDENS
SEIFERT Carl. SELIGMANN Georg. SHAW Charles. SICK Ingeborg Maria. SIESBYE A F. SIESBYE Oscar. SIIM P. SILCOWITZ-HANSEN H Chr. SILETZKY Constantin ...
www.rosekamp.dk/kbb1910/S.htm - Cached - Lignende

http://www.rosekamp.dk/kbb1910/S.htm

du kører ned til navnet Seifert og denne person vises

SEIFERT Carl Smedemester: f. 29. Sept. 1860 i Kbhvn.; Søn af Manufakturhandler C L Seifert og Hustru Mina f. Thee; gift m. Anna Elisabeth f. Jensen, f. 15. April i Kbhvn.

Etableret 1883; Formand for Klejnsmedemester- og Mekanikerforeningen.

Adresse : Badstuestræde 18. Kbhvn.

Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Anne Mortensen

Samme fremgangsmåde med Ehrenberg.

Søg i sider på Dansk

E E Ebeling, Matilda, Eberhardt, Goby Eberl, Anton, Eberwein ...
Ehrenberg, Carl, f. 1878, tysk Komponist, Dirigent ved forsk, tyske Operaer og Koncertforetagender, fra 1922 ved Berliner Statsoperaen; har komponeret ...
www.rosekamp.dk/Musik_web/E.htm - Cached - LignendeWeilbachs Kunstnerleksikon: B


Kunstind., 1899, 181-90; H. Ehrenberg: pie Kunst am Hofe der Herzoge von Preussen, 1899; Gustav Upmark i Pers. tidskrift, Stockholm 1909; Gustav Falck i K. ...
www.rosekamp.dk/Weilweb/B.htm - Lignende

Ved sidstnævnte skal der køres meget langt ned på siden - jeg nåede det aldrig, så om han er der ??
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Ann Seiffert

hej

mange tak for jeres svar... jeg forsøger ;-)

Ann
Ann Seiffert