Fra Brothers Keeper til MAC - til MacFamilyTree eller Reunion

Startet af Alex Bach Kristensen, 25 Okt 2011 - 10:37

Forrige emne - Næste emne

Alex Bach Kristensen

Hejsa!

Jeg er glad bruger af Brothers Keeper men programmet kan ikke køre på MAC, som jeg er hoppet over på - og jeg vil ikke installere Windows på en MAC for at køre slægtsprogrammet.

Jeg har kigget lidt på MacFamilyTree og Reunion. Er der nogen, der har en ide om, hvilket af disse programmer, der matcher Brothers Keeper bedst? Jeg har prøvet at eksportere en GEDCOM fil til både MacFamilyTree og Reunion og de ser begge ud til at have lidt småproblemer med at konvertere f.eks. kildemateriale ind...

Gode råd modtages med kyshånd, for jeg er gået lidt i stå...

Hilsen Alex, 7000

Carsten R. Nielsen

#1
Hej Alex

Jeg har altid brugt Mac, så jeg skal ikke kunne sige, hvilket program, der "matcher" Brothers Keeper bedst. Ingen af programmerne burde dog have nogle problemer med at importere GEDCOM, så hvis du har problemer, handler det nok mere om, hvordan du eksporterer GEDCOM-filen fra Brothers Keeper.

Jeg bruger selv MacFamilyTree – som er blevet bedre og bedre de seneste år og nu efter min mening er langt bedre end Reunion (som jeg også har prøvet) – og har erfaring for, at supporten er meget hurtige til at svare på spørgsmål (de forstår engelsk og tysk). Du kan jo evt. prøve at spørge der om dit problem med kilderne fra Brothers Keeper: http://www.syniumsoftware.com/support/contact.html

MVH
Carsten

8000 Aarhus C • Website: > www.slaegtsoglokalhistorie.dk