Carlo Martin Ingomar Olsen

Startet af Heidi Bettina Nielsen, 13 Mar 2012 - 20:06

Forrige emne - Næste emne

Heidi Bettina Nielsen

Født: 1867 d.9 Nov. i København. I 1880, bor han hos Petrine Olsen, Fredensgade, Blegdams Rode 809. Bliver uddannet Bogbinder og senere kriminalbetjent. Han bliver gift med Marie Kristine Dorthea Olivia Josephine Petersen d. 8 marts 1895. Får børnene Ingeborg Olsen 12 maj 1895 og Olivia Marie Olsen ( Liva Weel) 31 dec. 1897. Han dør i 1931.
Jeg mangler opl. ang. alt i hans opvækst, indtil han er omkring 13 år.
Ville være meget taknemmelig for hjælp :D :D
Vh. Heidi


Heidi Bettina Nielsen

Hej Lissa

Ja det har jeg,. Tak

Lissa Pedersen

Hvornår er Petrine født .. og hvor?

Lissa


Heidi Bettina Nielsen

Hej Lissa
Jeg tror hun er født 1841, men ikke sikker, idet indtastningerne ikke altid er korrekte.

Lissa Pedersen

Hej Heidi,

Ifølge politiets registerblade oven for, skulle hun være født i 1838. Jeg ville bare gerne vide det, for eventuelt at finde hende i politiets registerblade, men nu er hun jo fundet.

Hilsen Lissa

Ole Thyge Plannthin

Hej,

Jeg er klar over, at dette er et gammelt emne fundet via Google, men jeg forsøger alligevel at genåbne emnet. Måske har nogen fra dengang oplysninger, der kan hjælpe mig videre.

Jeg har fundet Carlo Martin Ingomar Olsen i FT-1925 og FT-1930, jf. vedlagte dokument. Han bor 1925 Amager Fælledvej 15 og 1930 Højlandsvangen (Højdevang) 13. Han er gift siden 1924 iht. FT-1930 - nu med Haralda Oline Helvine Magdalene Olsen født 18/2 1873. Hun var mit udgangspunkt ved søgningen.

Er der nogen, der kender mere til dette ægteskab no. 2?

Hilsen
Ole


[vedhæfting slettet af admin]
mvh.
Ole Thyge Plannthin
Slægtsforsker siden 1988
Registreret bruger af Brother's Keeper

Peter Edelberg

Hej

Jeg har også ledt efter Carlo Martin Ingomar Olsen, og fandt ham på familysearch. Der findes både hans fødsel og hans forældres giftemål. Man kan sikkert også findes hans søskende, osv., på familisearch.

Carlo Martin Ingomar Olsen, f. 9. nov. 1867 i Kbh., Garnisons sogn.

Hans forældre: Petrine Torp og Julius Theodor Olsen gift 31. dec. 1865 i Kbh., Skt. Pauls.

Petrine Torp f. 24. maj 1836 i Svendborg (Skt. Nikolaj).

Mvh,
Peter