Kan tråden forblive synlig når der skrives svar?

Startet af Laila Olsen, 07 Okt 2010 - 08:07

Forrige emne - Næste emne

Laila Olsen


Jeg mangler den mulighed at kunne se dén tråd, som jeg svarer på.

Det er en behagelighed at kunne scrolle op og ned i emnet, for at være sikker på, at få navne etc. korrekt.

Hvordan indstiller jeg det?
Hilsen Laila

Gl. Maribo amt, Gl. Ramsø herred, Gl. Slet herred, Gl. Præstø amt, Gl. Thisted amt og Kronobergs Len i Sverige samt Bergen i Norge og Oulu og Kajani len i Finland.
Bosat 3300

Jens Peter Lieberkind

Der er to måder at svare på, og i begge tilfælde skulle du kunne se de øvrige poster:

1. Du trykker på "Svar" knappen. Så skulle du gerne have de øvrige poster stående under indtastningsfeltet.

2. Du bruger "Hurtigt svar" som slås til ved at gå ind i Profil -> Udseende og layout. Så får du et indtastningsfelt (men uden formateringsknapper) direkte under tråden på samme måde som i det gamle forum.

Mvh.
Jens Peter

Laila Olsen

Jens Peter - du er en perle,

her har jeg kun kigget opad - og nu har du lært mig, at jeg bør sænke blikket .....

1000 tak - med mine beskedne evner var der sikkert gået en rum tid, før 10-øren var faldet.
Hilsen Laila

Gl. Maribo amt, Gl. Ramsø herred, Gl. Slet herred, Gl. Præstø amt, Gl. Thisted amt og Kronobergs Len i Sverige samt Bergen i Norge og Oulu og Kajani len i Finland.
Bosat 3300