Peder Jensen Holland, 1771 - 1843, Åby

Startet af Tina de krak, 10 Aug 2012 - 19:34

Forrige emne - Næste emne

Tina de krak

Hej.
Jeg vil høre om der er nogen her inde der ligger inde med info om denne familie.
Jeg søger stort set alt slags info. Billeder, Født/konfirmeret/ gift/ død og deres børn igen.
Det er både op og ned i ane rækkerne jeg søger info.
Listen er som følgende, de ældste først:

Peder Jensen,(? - ?) Åby, har indtil nu fundet tre koner passer dette ?
Jens Pedersen,1730 -1788, Åby gift med Karen Jørgensdatter Gift ? hvor ? og Anne Larsdatter
Peder Jensen Holland, 1771 - 1843, Åby, gift med Maren Nielsdatter og Ane Dorthea Olesdatter
Birthe Marie Pedersen 1823- 1889, åby, gift med Jens Christian Pedersen
Jens Jensen Holland, 1859 Åby - 1909 Gunderup, gift med Karen Østergaard andersen


Jeg bruger disse informationer til at være sikker på der ikke smutter nogen vigtige information.

Hvis der er meget kan det sendes til dekrak6@gmail.com, skriv om jeg må dele billeder private optegnelser, fotos og ligende, da jeg gerne vil give info videre om det jeg har.

På forhånd tak Tina

Else Skovbo Jensen

Der er mindst 4 lokaliteter, der hedder Åby. Heraf er de to sogne.
Fortæl os venligst, hvor dit Åby ligger.

Gunderup findes mindst 10 steder rundt i landet.

Du søger alle oplysninger både født og død og det midt imellem. Hvor har du da årstallene fra ?

Oplys også opslagsnumrene fra AO.

med venlig hilsen
Else

Tina de krak

Hej.

Min Åby er lidt sjov, Kirkebøger findes under Ålborg amt, mens folketællinger findes under Hjørring amt.
Gunderup er under Ålborg amt.
Indtil nu er det kirkebøger og folketællinger der er læst forfra og bagfra. Har ikke fundet tid til alt det sjove som skifter, lægdsruller og alt det andet, det skal lige bestilles.

Det jeg overvejede ved at efterlyse dem herinde var at jeg ved der i hvert fald er to til herinde der ud af denne familie og hvis jeg kunne låne/få deres informationer var der noget at krydstjekke med. Tænker der må være en del efterkommere da det er børnerige familier.

Må indrømme jeg gemmer ikke opslagsnumre og hvis jeg skulle ligge det herinde ville det bliver et digert indlæg.

Venlig hilsen Tina