Professionel slægtforsker søges!

Startet af Ann Seiffert, 08 Dec 2010 - 21:06

Forrige emne - Næste emne

Ann Seiffert

Hej

Jeg søger en slægtforsker der kan varetage opgaver i min slægtforskning som jeg ikke selv formår.

Det er specielt fra 1770 og bagud i tiden, både i Danmark og udenlands hvis det viser sig at mine aner kommer derfra.

Det er naturligvis med betaling :-)

Jeg har fået ekstrem stor hjælp herinde, men må nok også sande at jeg ikke kan komme videre med min Seiffert slægt pt.

Hvis du har lyst og evnen eller kender en der er god, vil jeg være taknemlig for kontakt informationer.

På forhånd tak.

Ann Seiffert
Ann Seiffert

Kim Melchior

#1
Hej Anne,

Jeg vil tilbyde min hjaelp som professionel slaegtsforsker. Hvis du kan sende mig en email med dit telefon nummer, samt et tidspunkt hvor jeg kan faa fat i dig saa kan vi tale om det. Om muligt saa foretraekker jeg et fastnet nummer da jeg ringer over skype.

Her er min email addresse:

scangen@infowest.com

med venlig hilsen,

Kim Melchior

Ann Seiffert

Min mail virker til at være nede, men jeg kan kontaktes på: 75617755 (Horsens)
Ann Seiffert

Flemming Olesen

Hej Ann
Til din oplysning er Kim Melchior i Salt Lake, Jeg harmødt ham der på mormon arkivet. Så han har adgang til rigtig meget på et sted. Herhjemme må vi støve rundt på flere forskellige steder, men mormonerne har det meste på et sted.

Hilsen Flemming

Ann Seiffert

Tak Flemming.

Har snakket med ham i dag, lyder til at være en fin fætter... så må vi se hvad der bliver ud af det ;-)

Ann
Ann Seiffert