www.krabsen.dk/stednavnebase/ virker den ikke?

Startet af Helle Jespersen, 30 Mar 2013 - 08:30

Forrige emne - Næste emne

Helle Jespersen

Jeg har prøvet at "komme i kontakt med" denne hjemmeside som jeg fandt en henvisning til herinde. Men siden melder fejl konstant.

www.krabsen.dk/stednavnebase/

Virker siden ikke eller er det ved mig den er gal. Jeg har prøvet fra to forskellige browsere, blot for at se om det var det der var galt. Men ingen af dem kan finde siden.

Jeg har søgt via google, og finder siden, men den kan ikke åbnes.
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Hans Peter Christiansen

Hej Helle.

Ingen problemer her - har prøvet Chrome-IE og FF.
Mvh HP

Hanne Fisker

Hej Helle

Prøv lige om dette link virker hos dig!

http://www.krabsen.dk/stednavnebase/index.php

Jeg kunne godt åbne dit link, men billedet ser anderledes ud end det gør på dette link!

Mvh
Hanne Fisker

Anne Marie Holck

#3
Du kan også bare søge på www.krabsen.dk, og klikke videre på linket der.

Helle Jespersen

Jeg får kun det her frem hver gang.


Internet Explorer cannot display the webpage

What you can try:

Diagnose Connection Problems

More information

Jeg har kørt en fejlfinding, og den har nulstillet bundkortet og jeg har haft genstartet min router. Men stadig kan jeg ikke komme ind på siden.

Jeg har også forsøgt kun at skrive www.krabsen.dk Men stadig kan jeg ikke få forbindelse. Jeg kan snildt søge på alt andet, men den side vil den ikke godtage.

Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Knud Aagaard

Hej
Du kan prøve at skrive adressen her: http://www.downforeveryoneorjustme.com/# og se hvilket svar du får. Det er at godt sted at begynde fejlfinding.
Hilsen
Knud Aagaard

Helle Jespersen

Citat fra: Knud Aagaard Dato 30 Mar 2013 - 11:20
Hej
Du kan prøve at skrive adressen her: http://www.downforeveryoneorjustme.com/# og se hvilket svar du får. Det er at godt sted at begynde fejlfinding.

Tak, prøvede den lige. Den siger fejlen ligger ved min computer. Gad vide om det så er nogle sikkerhedsindstillinger der driller
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Hanne Fisker

Hej Helle

Kan siden været blevet blokeret på din pc, man kan jo udelukke visse sider  og det er måske det der er sket her ved en fejl?

Jeg ved ikke lige hvor det er man kan se det, men ved at det kan ske da jeg har prøvet det selv, fik privat hjælp fra en anden for at løse det, men der er måske andre herinde der ved det?

Mvh
Hanne Fisker

Helle Jespersen

Jeg vil ikke udelukke det Hanne. Men jeg ved desværre heller ikke hvor jeg kan se det.  :(

Men vil da se om der står noget under hjælp på computeren
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Hanne Fisker

Hej Helle

Ellers skulle du måske spørge i forummet Program- og Webproblemer, der er der sikkert nogen der kan hjælpe dig.

mvh
Hanne Fisker

Ole Laursen-W.

Venlig hilsen,

Ole Laursen-W.

wadschier.dk - Følg på Facebook

Helle Jespersen

Citat fra: Ole Laursen-W. Dato 30 Mar 2013 - 19:00
Hej Helle,

Har du prøvet at slette browserdata? (se http://support.microsoft.com/kb/956196#gm4)

Har lige fulgt dit link og gjort det. Genstartet min browser som den siger, og forsøgt igen. Virker ikke :(

Jeg har også forsøgt fra vores tablet, men heller ikke den vil godtage hjemmesiden. Aner ikke hvad der er galt må jeg tilstå
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.

Hans Poulsen



Har lige tjekket KRABSEN på

http://www.krabsen.dk/stednavnebase/

og bedt om data vedrørende et helt tilfældigt sogn, nemlig Hvorup sogn i det smukke Kær herred, Aalborg amt.

KRABSEN svarede som altid beredvilligt og venligt.

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Finn Frederiksen

Citat fra: Helle Jespersen Dato 30 Mar 2013 - 22:10
Jeg har også forsøgt fra vores tablet, men heller ikke den vil godtage hjemmesiden. Aner ikke hvad der er galt må jeg tilstå

Hej,
der er noget, der tyder på at en firewall blokerer for addressen, når du ikke kan tilgå siden fra hverken computer eller tablet. Enten en firewall i dit lokale netværk eller også hos din internet udbyder.

Hilsen
Finn

Helle Jespersen

Hej finn
Kan sagtens tænkes at du har ret. Jeg har i hvert fald ikke selv bedre bud. Hvis fejlen ligger ved min udbyder så er det jo ikke noget jeg selv kan ændre på.  :(

Men jeg må kigge på min firewall. Bare underligt jeg aldrig har oplevet det problem før
Forsker i området omkring Skibby, Horsens, Als & Sundeved, og lidt syd for Viborg. Har afstikkere til København, USA og Australien, samt enkelte indgifte fra Sverige og Polen.