Søger efter: Henry Adolf Hyldal Sørensen

Startet af Charlotte Friis Dastrup, 29 Jun 2013 - 20:39

Forrige emne - Næste emne

Charlotte Friis Dastrup

Hejsa..

Jeg har en svoger som meget gerne vil vide mere om han's slægt...
Det som min svoger søger og er intressert i..

Henry Adolf Hyldal Sørensen..... F.d. 4 juli 1929 i Sundsmark.. men i 1949 rejste han til usa/Canada..

Nogle som kan hjælpe med at finde frem til ham..
Alt hvad i evt må finde om ham vil være en stor glæde...

Håber at i kan hjælpe mig og min svoger..


Vh. Charlotte & min svoger Benny..
Vh. Charlotte50


Charlotte Friis Dastrup

Hej Lissa..

Er det den samme person som vi skriver om..? 
Kan du evt finde mere om ham... ?
Jeg har prøvet at at finde ham i familiy Search...Men har aldrig haft held med det..

Vh. Charlotte.

Vh. Charlotte50

Lissa Pedersen

Mon ikke det er ham. Hans navn og fødselsdato passer jo, og han døde i Canada (British Columbia (BC)), så mon det ikke er ham? Jeg har googlet en masse, men har ikke kunnet finde mere om ham og hans eventuelle efterkommere.

Hilsen Lissa

Lissa Pedersen

Prøv eventuelt at skrive til begravelsesselskabet, om de kan give nogle yderligere oplysninger .. det kunne jo være: http://www.dignitymemorial.ca/en-ca/about-us/contact-us.page - skriv en besked til dem under "Other requests". Måske koster eventuelle oplysninger et gebyr? Jeg ville prøve at skrive til dem, hvis det var mig.

Hilsen Lissa

Charlotte Friis Dastrup

Hej Lissa..

Det eneste problem er at jeg kan ikke skrive engelsk,har aldrig lært det.

Vh. Charlotte..
Vh. Charlotte50

Lissa Pedersen

Hej Charlotte,

Skriv til mig privat og fortæl lidt om, hvem det er, der søger oplysninger (navn etc.), så skal jeg skrive til begravelsesselskabet på vegne af denne person .. hvis I altså vil have det?

Hilsen Lissa

Charlotte Friis Dastrup

Hej Lissa.

Kan du ikke prøve at sende en besked.. har prøvet at bruge kuverten.
Men uden held..
Har også skrevet til min svoger og svigerinde.. sms..

Vh. Charlotte40 & svoger Benny
Vh. Charlotte50

Linda Sørensen

Hej! Jeg tror, det må være min onkel, min fars storebror, du søger... Han rejste til Canada med sin kone Grethe og de stiftede her familie (to adoptivsønner). Desværre gik han bort for et par år siden.

Vh Linda

leif nissen

Citat fra: Linda Sørensen [36993] Dato 29 Mar 2014 - 22:35
Hej! Jeg tror, det må være min onkel, min fars storebror, du søger... Han rejste til Canada med sin kone Grethe og de stiftede her familie (to adoptivsønner). Desværre gik han bort for et par år siden.

Vh Linda
hej linda jeg spørgsmål til dig hvem er din far for Henry Adolf Hyldal Sørensen er også min onkel
             og min far er Conrad hyldal Sørensen og midt navne er leif henry nissen f sørensen
             mvh leif

Linda Sørensen

Hej Leif

Så må du jo være min fætter ;) Jeg er datter af Otto, din far, Conrads lillebror.

Hilsen Linda

Charlotte Friis Dastrup

Citat fra: Linda Sørensen [36993] Dato 29 Dec 2014 - 21:44
Hej Leif

Så må du jo være min fætter ;) Jeg er datter af Otto, din far, Conrads lillebror.

Hilsen Linda

Hej Linda...

Leif er din fætter og Benny er også din fætter... kan du fortælde lidt om Henry Adolf Hyldal Sørensen...

vh. Charlotte40 og din fætter Benny.
Vh. Charlotte50

Charlotte Friis Dastrup

Hej Linda..

Kan du ikke fortælde lidt om ham, Vi har fundet ud af at han rejste til Canada.. men så ved vi heller ikke mere om ham..

Men kan du fortælde lidt om henry og familien - ved ikke hvor meget du ved...
Jeg hjælper min svoger benny - leif..

Vh.Charlotte40
Vh. Charlotte50

Linda Sørensen

Hej Charlotte

Beklager jeg først ser din besked nu. Jeg har kun mødt Henry et par gange, men du er velkommen til, at kontakte mig på email: lindahyldal(a)hotmail.com

Mvh
Linda