Viola Gotfrida Hübbe F. Kristensen

Startet af Mimi Hübbe Hansen, 02 Aug 2013 - 12:14

Forrige emne - Næste emne

Mimi Hübbe Hansen

Søger oplysninger omkring Viola Gotfrida Hübbe, født Kristensen, hun var min bedstemor, født i Rørdal d.d. 3/4-1912 d.a. arbejdsmand Gotfred Kristensen og hustru Engine Nikoline født Poulsen, blev borgerlig viet i ca 1931, med min bedstefar Peter Hübbe, sammen fik de min far Tonny Bent Hübbe d. 22/11-1934, hvad jeg har hørt adopterede de også en dren, der er lidt ældre end min far, ham kan jeg heller ikke finde, er kørt meget fast. hun døde d. 7/8-1937 på Ålborg kommunehospital, kan ikke finde ud af hvad hun døde så tidlig af ???
Hilsen
Mimi  :)

Bente Wanning

hej
Hvilket sogn boede Viola i ved dødsfald i 1937??
Venlig hilsen
Bente Wanning 
Hjørring amt <Skæve<Voer<Astrup<Åsted sogne
Hals Arkiv 9370
Medlem af DS Danmark -

Bente Wanning

hej

Dine personer finder du nævnt såfremt du googler "Peter Hübbe"

MyHeritage

Hansen Web Site

Venlig hilsen
Bente Wanning 
Hjørring amt <Skæve<Voer<Astrup<Åsted sogne
Hals Arkiv 9370
Medlem af DS Danmark -

Mimi Hübbe Hansen

Hej Bent Wanning  :)
Mange tak for dit svar, Viola og Peter Hübbe boede på Kastetvej 127 i Ålborg by, da hun døde, det jeg egentlig søger er, hendes dødsårsag, samt evt familiemedlemmer  ???
Hansens web side på my Heritage, er min side, mange tak alligevel  :)
Venlig hilsen
Mimi

John Thomsen

Citat
Hej Bent Wanning

Bent?

Citat
boede på Kastetvej 127 i Ålborg by, da hun døde

Kastetvej 127 ligger i Vesterkær Sogn, som indtil 1962 var en del af Vor Frelsers Sogn ifølge vesterkaerkirke.dk.

Hvis hun døde 7/8-1937 må hun vel findes hos AO i kirkebogen:
Ålborg Vor Frelsers Sogn 1933-1940 Døde

Lissa Pedersen

#5
Hej Mimi,

Slettet - ikke aktuelt alligevel.

Hilsen Lissa

Mimi Hübbe Hansen

Hej Bente wanning
Undskyld, kom til at kalde dig for Bent, det var selvfølgelig ikke med vilje, håber det er ok  ;)
Og til dig  John Thomsen, jeg har oplysningerne fra kirkebogen, men der står desværre ikke dødsårsag, jeg må nok væbne mig med tålmodighed, så måske dukker der et venligt menneske op. som evt ved noget om min Bedstemor Viola Gotfrida Hübbe,
Alle ønskes en dejlig søndag
Venlig hilsen
Mimi  ;D


Mimi Hübbe Hansen

Mange tak for det  ;)
Venlig hilsen
Mimi  :)