Aner til Carl Frederik Andersen Strøm fra Sverige.

Startet af Eva Strøm LaPointe, 09 Apr 2014 - 16:48

Forrige emne - Næste emne

Eva Strøm LaPointe

Hej. Jeg er ny bruger og vil høre, om nogen har oplysninger om Carl Strøms fødselsdato (han er født i Malmø og dør i Østerild 26-8-1975), samt om hans forældre. Han var gift med Ane Marie Sørensdatter (31-7-1837 til 19-9-1868) og de får 6 børn, hvoraf 3 piger dør indenfor få måneder. Den ene søn Søren Christian Andersen Strøm er min oldefar.
Eva S.L.

Donald Gundersen

Hej Eva !
Her ved jeg jeg kan hjælpe dig !
Jeg har selv forsket i Strøm ,da min kone er oldebarn af Oline Strøm, som er søster til din oldefar !
Det er nok nemmere du henvender dig direkte til mig da der er meget at sende over dette forum.
bare lidt til oplysning Carl strøm er født i Skabersjø " ved Malmø " d 14/9 1833 hans forældre var Jonas Væstrøm og hustru Bengta Nielsdotter .
Du er velkommen til at henvende dig.
V.H.
Donald.

Eva Strøm LaPointe

Hej Donald. Når jeg klikker på dit navn, står der at jeg ikke kan få oplysninger, så jeg skriver lige her  :) Siden jeg skrev indlægget har jeg fundet ud af, at de åbenbart fik 7 børn - der var et par tvillinger, Benditte og Christian, som blev født 8-12-1858, men de døde hurtigt - men dem har du sikkert også fundet. Dejligt at få en fødselsdato og nogle forældre på Carl  :) Det er en hård skæbne, at 4 ud af Carls 7 børn dør så hurtigt.
Hvordan kan jeg kontakte dig direkte? Glæder mig til at høre, hvilke informationer du har.
Hilsen Eva.
Eva S.L.

Anne Mortensen

Tryk på kuverten under Donalds navn og du ser hans mailadr.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Eva Strøm LaPointe

Hej Anne.
Jeg trykker og trykker på det - men der sker ikke noget. Kan det være fordi, jeg ikke er medlem, men kun bruger?
Hilsen Eva.
Eva S.L.

Eva Strøm LaPointe

Hej Anne.
Så lykkedes det med det lille ikon til højre for kuverten  :D Hilsen Eva.
Eva S.L.

Donald Gundersen

Undskyld Eva strøm jeg troede min adresse kom automatisk men den er  donaldgundersen@gmail.com  glæder os til at høre fra dig .
v. h.
Jette og Donald.