Brothers Keeper - løbende opdateringer, efter overgang til BK7

Startet af Christian Konstmann Autzen, 25 Maj 2014 - 10:49

Forrige emne - Næste emne

Christian Konstmann Autzen

Efter overgangen til Brothers Keeper version BK7 synes der løbende at blive sendt rettelser ud - også ud over de, som Chris Oxholm plejer at sende mail ud om.

Det kan derfor være en god ide selv løbende at tjekke op på nye versioner.

Seneste version er 7.0.16 - hvor jeg selv havde version 7.0.14.

http://brotherskeeper.dk/

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Thestrup-Bjørn

#1
Godt, du næver det

- jeg var sørme kommet langt bagud med min version 7.0.9 (23. marts 2014).

Mærkeligt, at vi (registrerede brugere) ikke mere automatisk får mails om opdateringer.


Pr. 4. juni 2014 er versionen helt oppe på 7.0.18
v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998

Christian Konstmann Autzen

Hvorfor mange løbende opdateringer "lige nu" ?

Opdateringen til den nye BK7 version har givet givet en del fejl hhv. afdækket noget som ikke tidligere har givet problemer, og derfor opdatering.

Jeg har personligt intet mod at opdatere mange gange - indtil systemet er blevet mere stabilt, for det er jo til vi brugeres fordel.

Hvorfor Christ Oxholm så ikke sender oplysning ud ved hver opdatering, er jo så et godt spørgsmål - som jeg dog sagtens kan leve med.

Se her for oplysning om rettede fejl i de enkelte versioner: http://brotherskeeper.dk/

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Thestrup-Bjørn


Blot til orientering ang. opdatering af BK7.

Nyeste version af 13. juli 2014 hedder nu 7.0.23
v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998

Jan Koefoed Baastrup Rømer

Jeg gjorde som foreslået, hentede den nyeste version af BK7 til mit Win8. Jeg kunne dog ikke se nogen ver 7.0.23, men trykkede på Chris´ knap for nyeste. Den forløb tilsyneladende normalt, men fik at vide, at den ikke længere kunne findes via linien forneden, hvorefter jeg slettede den. Uheldigvis kom jeg herefter til at trykke på BK7-logoet på start med "frigør fra start". Herefter har jeg ikke kunnet finde en knap at trykke på for at starte programmet (men der er en masse B>K-filer i mapperne).
Jeg hader Win 8.1, og jeg hader BK7. De har kun givet bøvl.
Er der nogen, der kan hjælpe mig ud af problemerne? Psykoterapi af mit had vil næppe hjælpe. Teknisk assistance er sikkert vejen frem.
Mvh. Jan

Poul Bæk

#5
Citat fra: Jan Koefoed Baastrup Rømer [3613] Dato 24 Jul 2014 - 23:55
Jeg gjorde som foreslået, hentede den nyeste version af BK7 til mit Win8. Jeg kunne dog ikke se nogen ver 7.0.23, men trykkede på Chris´ knap for nyeste. Den forløb tilsyneladende normalt, men fik at vide, at den ikke længere kunne findes via linien forneden, hvorefter jeg slettede den. Uheldigvis kom jeg herefter til at trykke på BK7-logoet på start med "frigør fra start". Herefter har jeg ikke kunnet finde en knap at trykke på for at starte programmet (men der er en masse B>K-filer i mapperne).
Jeg hader Win 8.1, og jeg hader BK7. De har kun givet bøvl.
Er der nogen, der kan hjælpe mig ud af problemerne? Psykoterapi af mit had vil næppe hjælpe. Teknisk assistance er sikkert vejen frem.
Mvh. Jan

Hej Jan

Jeg kan desværre kun hjælpe dig med, hvilken fil du skal lede efter. Den hedder Bk7w.exe.

Venlig hilsen
Poul Bæk

Jan Koefoed Baastrup Rømer

Tilbage på banen igen. Downloadede BK 7.0 fulde version og fastgjorde den til proceslinien.
Tak.
Mvh. Jan

Jan Koefoed Baastrup Rømer

Ja, det troede jeg. Men nej, det virker stadig ikke, så nu har jeg spurgt Chris Oxholm.
Mvh. Jan

Jan Koefoed Baastrup Rømer

Oxholm havde selvfølgelig løsningen:
1) ind og afinstallere den gamle BK 7 og downloade den fulde version fra BKsiden.
2) sikre, at man har administratorrettigeheder.
3) genstarte BK
Der er nu blå logoer på både start, proceslinje og skrivebord, og de virker sørme alle.
Mvh. Jan
PS! jeg hader stadig WIN 8!