My Heritage opsigelse

Startet af Alana sørensen, 27 Maj 2014 - 11:51

Forrige emne - Næste emne

Alana sørensen

Hej alle sammen :)

Nu hvor der er tilbud på My Heritage, overvejer jeg at købe et år på min familie side, men kan se der står de automatisk fornyer hvert år, så vil endlig bare høre hvor nemt det er at opsige igen hvis jeg nu kun vil havde det i et år, har prøvet at læse mig frem til det på deres side men mit engelsk er altså ik det bedste og det der står på dansk giver ik klar besked.

så vil høre om nogen har erfaring med det og evt hvordan man gør det :)

Mange tak på forhånd :D

Med Venlig Hilsen
Alana Sørensen
4760 vordingborg

Stig Ole Rostock


Under "Mine Køb" på din Myheritage kan du opsige den automatiske forlængelse af abbonnementet.

Mvh

Stig
Med venlig hilsen.

Stig Ole Rostock.

http://www.myheritage.dk/site-117627301/rostock

John Thomsen

Man skal ikke handle hos virksomheder, der gemmer ens kreditkortoplysninger.

Gør man det alligevel, så har man fortjent at blive røvrendt.

Christian Konstmann Autzen

Citat fra: Alana sørensen [10327] Dato 27 Maj 2014 - 11:51
Hej alle sammen :)

Nu hvor der er tilbud på My Heritage, overvejer jeg at købe et år på min familie side, men kan se der står de automatisk fornyer hvert år, så vil endlig bare høre hvor nemt det er at opsige igen hvis jeg nu kun vil havde det i et år, har prøvet at læse mig frem til det på deres side men mit engelsk er altså ik det bedste og det der står på dansk giver ik klar besked.

så vil høre om nogen har erfaring med det og evt hvordan man gør det :)

Mange tak på forhånd :D



Hej Alana

Hvad ønsker du at opnå - altså med "kun" 1 års abonnement; har du spurgt dig selv om det ?

Men ellers så har Stig oplyst, hvor du skal opsige dit abonnement.

Hilsen
Christian
Min slægt: Autzen, Konstmann, Nansen, Hegelund, Sønberg, Matzen, Schmidt, Kruse, Wolf. Min hustru's slægt: Mærsk, Fogh, Møller, Hark, Lund, Aaskou, Blom, Dethlefsen, Beyer, Troels Winther.

Inge Johansen

Jeg havde ingen problemer med at opsige mit abonnement hos Myheritage.
Hilsen Inge

Anne Marie Holck

Man kan købe sin egen hjemmeside noget billigere end et abonnement hos MH. Dermed får man helt selv kontrol over sine data, og kan desuden bruge den til f.eks. opbevaring af backups osv.

Jeg har min hjemmeside hos one.com http://www.one.com/da/

Et hjemmeside med 15 Gb koster kun 14 kr. om måneden, og det fungerer fint, men det kræver selvfølgelig, at man har lidt forstand på upload af filer.

Jeg danner mine gedcom-filer i Legacy og bruger TNG til at vise dem på hjemmesiden.

Alana sørensen

Jeg siger mange tak for de gode svar :D

Christian: som sagt skriver jeg det om et eksempel, meget kan ændre sig på et år og man kan være nød til at opsige det igen,så derfor ville jeg vide hvor nemt det var at opsige det igen eller om der var en masse bøvl med det,som jeg kan høre ik er tilfældet..

Anne Marie: Jeg ved godt at en alm hjemmeside er langt billige osv for har en hjemmeside :), men ønsker Mh funktioner til at finde evt grene man ik kender til, MH har hjulpet med at finde fjerne slægtninge og endda billeder af familie, så ønsker at kunne udvide træet med personer for at se om flere skulle dukke op,pt har jeg kun plads til 14 personer mere, men tak for rådet alligevel :)...
Mvh Alana Sørensen
Med Venlig Hilsen
Alana Sørensen
4760 vordingborg