Elly Dothea født Thuesen 1933 i Skudstrup, efterkommere søges

Startet af Jytte Ravn-Jensen, 05 Jul 2014 - 10:47

Forrige emne - Næste emne

Jytte Ravn-Jensen

Er der nogen der ved hvor hun flyttede hen efter Skodborg.

vh Jytte

Anne Mortensen


Hvis vedkommende har levet i 1968 har hun fået et CPRnr. - læs


https://www.borger.dk/Sider/Det-Centrale-Personregister-CPR.aspx?segmentid=84129935-93ad-4874-8a4d-be0453797324


Oplysninger fra cpr om andre - adresseforespørgsel  


Du kan henvende dig til kommunens folkeregister, hvis du ønsker oplysninger om andre personer. De oplysninger, du umiddelbart kan få, er aktuelle navne- og adresseoplysninger - med mindre personen har navne- og adressebeskyttelse. Du kan også få at vide, om personen er død, rejst til udlandet eller er umyndig.

For at få udleveret oplysninger skal du dog kunne identificere den person, du ønsker oplysninger om ved navn samt enten fødselsdato eller adresse.

Hver henvendelse koster op til 75 kr. (2014)

Du skal dog være opmærksom på, at er den tidligere adresse fra før år 1972, kan den ikke bruges, fordi den ikke findes elektronisk. Du kan kontakte Landsarkivet for at få en nyere adresse, som kan bruges i denne selvbetjeningsløsning.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Jytte Ravn-Jensen

Hej Anne
Jeg kender ikke hendes adresse, men ved hendes forældre også er født i Skudstrup mark, Skodborg, men hun blev ikke konfirmeret i Skodborg kirke. Jeg prøver Landsarkivet.

vh Jytte

Inger Toudal

#3
Hej Jytte

Du behøver kun at kende navn (nuværende eller tidligere) og fødselsdato for at få udleveret oplysninger fra CPR:

https://cpr.dk/borgere/kommunens-udlevering-af-oplysninger-fra-cpr-om-andre-borgere/

Venlig hilsen
Inger Toudal
Venlig hilsen
Inger Toudal

Heidi Ilsoee

Hendes fødsel kan ses i Skodborg, Haderslev (AO 132)
Født 03.06.1933
Datter af gårdejer Niels Thuesen og Magdalene Marie Ravn.

Måske der er nogen der kan kende disse navne, især moderens navn er jo også lidt specielt.

Heidi

Jytte Ravn-Jensen

Hej
Jeg har familien helt tilbage også hendes yngre søskendes navne, men jeg har ikke kontakt til nulevende personer. Jeg oplyste ikke den nøjagtige fødselsdato, idet den er under 100 år.

Tak for jeres svar.

Jytte

Jytte Ravn-Jensen

Har fundet Elly Dorthea via adresseoplysning + en søster.

Tak til alle for hjælpen.

Jytte