Jeg søger Mads Jensen med familie efter FT 1901 Odense Amt, Odense

Startet af Birthe Trædholm, 14 Jul 2014 - 06:28

Forrige emne - Næste emne

Birthe Trædholm



Jeg søger Mads Jensen og familie:
Ved FT 1901 Odense Amt, Odense boede Mads Jensen med familie på Rugaards Landevej 19, Mads Jensen var Slagteriarbejder født i Stenløse d. 7. januar 1868.
Anne Hansen født d. 20. februar 1868 i Elmelund
Hans Peter Jensen født d. 25. januar 1896
Karl Kristian Jensen født d. 31. marts 1898
Viggo Frederik Jensen født d. 10. marts 1900 alle 3 i Odense
Jeg har også sønnen Hans Peters vielse:
Hans Peter Jensen blev viet d. 3. april 1926 i Skt. Knuds Kirke i odense, Chauffør Hans Peter Jensen Sct, Hansgade 33, fø'dt i Skt,.Knuds sogn odense d. 25. januar 1896, søn af Mads Jensen og hustru Anna Hansen, Sct. Hansgade 33 i Odense til Pigen Anna Camilla Rasmussen født d.27. juni 1898 i Skt. Knuds sogn, datter af Johan Rasmussen og hustru Frida Marie Nielsen, Rødegaardsvej 34, forlovere fædrene.

Hans Peter Jensen og hustru Anna Camilla Rasmussen fik før ægteskabet sønnen Poul jensen, som blev født på Rigshospitalet i København d 19. december 1919.
Poul Jensen døde d. 24. september 1936 på Sct. Josephs Hospital i Fredens sogn. Poul var barberlærling og kun 16 år gammel da han døde han blev begravet d. 28. september 1936 på Fredens Kirkegård. Forældrenes bopæl var Sct. Hansgade 33, odense
Jeg håber på lidt hjælp til at finde familien, venlig hilsen Birthe T. 5591


Inger Toudal

Hej Birthe

Mads Jensen i Odensedatabasen: http://www.odensedatabasen.dk/kilde/person/18680107005

Du er nødt til at søge efter hver person for sig i databasen http://www.odensedatabasen.dk/

Venlig hilsen
Inger Toudal
Venlig hilsen
Inger Toudal

Inger Toudal


Hvis du vil finde familien i folketællingen på AO, skal du vælge:

1921, Landsogn, Odense, Odense, Skt. Hans Landdistrikt.

Inger T.
Venlig hilsen
Inger Toudal

Gitte Johansen

Mads Jensen er enkemand i 1930 og bor med flere børn? i


Ft1930, landsogn, Odense, Skt. Hans landdistrikt, opslag 585.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

I 1921 er de samme sted, opslag 392, og der er børnene også. 5 stk mere efter 1901.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Birthe Trædholm

Hej
Rigtig mange tak for hjælpen. Jeg har ikke lige haft tid til at se herinde pga. arbejde, men jeg er meget glad for at i ville bruge tid på mit indlæg.
Venlig hilsen
Birthe T. 5591