En søn efterlyses!

Startet af bente lindhardt, 17 Aug 2014 - 18:35

Forrige emne - Næste emne

bente lindhardt

Hannah Frida Ørnholt (1944-2014) efterlader sig én søn. Han er sikkert født i 1960erne. Ingen kan huske, hvad han hedder til fornavn

Halvsøskende til Hannah vil gerne have kontakt til denne søn. Da han med stor sandsynlighed er nulevende, må I kontakte mig med evt oplysninger på min private mail:

bentelindhardt@hotmail.com


vh
Bente Lindhardt

Mette R Francke

Hei

Hvis du vet hvor Hannah døde , så kan du kanskje få noen til å slå opp hennes dødsann.
Der vil kanskje navnet på sønnen stå.


Du kan kanskje kontakte kirkegårds kontoret som tilhører kirkegården der Hannah er gravlagt og høre om de kan videreformidle kontakt.


Mette
Mette R Francke

bente lindhardt

Hannah døde i Tyskland, hvor hun havde bosat sig, men sønnen skulle bo i Danmark

vh
Bente


Vivi Winther

Hej Bente, har du prøvet Borgerservice, der vil du kunne få et udskrift med Hannah og hendes børn. Dette bruges også i arvesager, jeg ved godt at det koster men under kr 100. Du skal blot have hendes navn og fødselsdata og kan benytte din egen Borgerservice. Ønsker dig held og lykke.

Glemte lige hvor i landet er Hannah født??

Hilsen

Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

bente lindhardt

#5
Hej Vivi.

Jeg har fået oplysningerne omkring Hannahs død på borgerservice. De må ikke oplyse om sønnen.

Hannah Frida Ørnholt f. 9/4-1944 Skt Marcus (København)
død i 27/3-2014 i Tyskland


vh
Bente L

Vivi Winther

Hej Bente, dette gør det jo kun svære, at finde ham, men Borgerservice arbejder ikke ens dette er mig bekendt. Hannah er døbt i Jægersborg opslag 251 hvor hun får navneændring i 1950 idet hun hed Hannah Frida Ørnholt Frederiksen ændret til  Nielsen istedet for Frederiksen i 1950 ved adoption. I 1944 var hun i pleje på Skovvej 2.
Har hun andre børn?? Der må jo være en info til Skifteretten  :) dog ikke sikkert, men kan jo håbe. Ved du hvad tid Hannah tog til Tyskland?? Var hun gift der??

Vil du mene sønnen hedder Ørnholt til efternavn??

Hilsen

Vivi
"Intet er umuligt for den der bevarer viljen i hjertet"

bente lindhardt

Hannah flyttede til Tyskland i 1974, og jeg ved ikke, om hun giftede sig der. Ved hendes død var hendes navn Hannah Frida Ørnholt.
Jeg ved hellere ikke, om hun var gift med sønnens far.

Jeg ved alt om adoptionen, og dette ægtepar havde ikke andre børn end Hannah.

vh
Bente L