Vielse 1845-1855 , Finderup? Holbæk Amt

Startet af Kate Stougaard Ahlgren, 27 Sep 2014 - 13:35

Forrige emne - Næste emne

Kate Stougaard Ahlgren

Hej alle

Jeg har et anepar , hvis vielse jeg ikke kan finde , måske har jeg bare stirret mig blind på kirkebogen

Peder Christensen , født 8 februar 1823 , Finderup Kirke Løve Herred                opsl. 39
Konfirmeret , Finderup , Høng , 1837                                                                        opsl. 227
Død , Finderup , 26 November 1887                                                                         opsl. 272

Sidse Andersdatter , født 30 September 1820 , Jordløse Skippinge Herred          opsl. 50
Konfirmeret , Store Fuglede Kirke , 1835                                                                  opsl. 193
Jeg har heller ikke fundet hendes død

1. barn    Christian Pedersen , født 19 januar 1855 , Finderup                                    opsl. 31
2. barn    Bodil Kirstine Pedersen , født 2 juli 1857 , Finderup                                     opsl. 76

FT 1840   Sidse Andersdatter , Store Fuglede , Ars Herred , tjenestefolk                        opsl. 4
FT 1845   Sidse Andersdatter , Store Fuglede , Tystrup by , tjenestefolk                        DDD
FT 1855   Finderup , 1 Hus , Høng , gift , ingen børn                                                  opsl. 11

Håber meget på hjælp
Mvh    Kate Stougaard

Hans Peter Christiansen

#1
Hej Kate.

Et bud:

Name:   Peder Christensen
Spouse's Name:   Sidse Andersdatter
Event Date:   04 Feb 1853
Event Place:   Hallenslev,Holbaek,Denmark

Hallenslev og Finderup er nabosogne.
Mvh HP

Kate Stougaard Ahlgren

Hej Hans Peter

Jeg tror dit bud er rigtigt.
Alderen passer , men forloverne siger mig ikke noget.
Det skal jeg nok grave lidt mere i

Mvh    Kate Stougaard