er der nogen der forsker i slægten Reitz???

Startet af Bettina Lund Mollerup Larsen, 13 Okt 2014 - 20:00

Forrige emne - Næste emne

Bettina Lund Mollerup Larsen

Min mormor- Dagmar Antoinette Kuntze var " gift" med Ernst Reitz og sammen fik de Robert i 1946 i kbh. er der nogen der ved noget om Ernst???? hvor og hvornår han var født, og hvem hans forældre var.

MVH

Bettina

Bettina Lund Mollerup Larsen

undskyld. Robert villiam Reitz blev født jan 6 1942 i skt markus, frederiksberg kbh og døbt nov. 30 i gethsemane 1946.
hans forældre blev borgelig viet i kbh d 28 nov 1941 eller 1942.

hans far hed Ernst Carl Friederich Reitz f 1917 i sønderborg
nogen der kan hjælpe???


mvh

Bettina

Flemming Willum Petersen

Hej Bettina

Jeg er ikke helt med på, hvad det er du søger.
Du har jo Ernsts fødselsdata - hvad er det du mangler? Har du kigget i kirkebogen ved hans fødsel?

Ang. Robert Reitz så pas på med informationer omkring nulevende personer her i forum.

Jeg har forsket lidt i slægten Reitz. Jeg ved ikke om der er flere slægter, men den gren jeg har kigget på starter med en snedkermester Reitz i København i slut 1700-tallet, hvor slægten kaldes Reiss. De yngre dele af slægten forplanter sig ned over Lolland-Falster.
Forsker pt. i slægten Jog fra det sydvestlige Lolland. Dertil søges altid oplysninger om glarmestre/rakkere på Lolland og Sjælland.

Bettina Lund Mollerup Larsen

HEJ
ROBERT ER MIN MORBROR OG HAN DØDE DESVÆRRE I 2009, SÅ DER GØR JEG INGEN FORTRÆD.
JEG KAN IKKE FINDE HVERKEN DEN BORGELIGE VIELSE MELLEM MIN MORMOR OG ERNST I BOGEN EJ HELLER ERNST FØDSEL.
HAN SULLE VÆRE FRA SØNDERBORG OG VÆRE FLYTTET TILBAGE DERTIL EFTER DE BLEV SKILT OG HVAD MIN TANTE HAR FORTALT SKULLE HAN VÆRE DØD DER I 1986.
JEG VILLE SÅ GERNE VIDE HVEM HANS FORÆLDRE VAR, OG HVOR DE VAR FRA, OM HAN HAVDE ANDRE BØRN OG OM HAN HAVDE SØSKENDE.


KNUZER FRA MIG

Gitte Johansen

København   København   Ægteskabsbog (duplikat)   1941 4201   1941 4800

Opslag 164 (4362)
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Bettina Lund Mollerup Larsen

HEJ
HAR LIGE FUNDET DENNE FT 1921 PÅ GOOGLE


37 1 Margarethe Marie Lauritzen K 17.08 1892 EK Broager Sønderborg husmoder enke
   2 Maria Elisabeth Reitz K 04.07 1912 U Ulkebøl Sønderborg datter 
   3 Minna Magdalene Reitz K 11.11 1913 U Sønderborg Sønderborg datter 
   4 Anna Katharina Magaretha Reitz K 11.01 1915 U Sønderborg Sønderborg datter 
   5 Ernst Karl Friedrich Christian Reitz M 02.05 1917 U Sønderborg Sønderborg søn 
   

Jørgen Willy Christensen

Der var flere der hed Reitz i Nr Ørslev sogn på Falster indtil for få år siden.

Bettina Lund Mollerup Larsen

takker. vil se om der er nogen sammenhæng.

mvh Bettina