HERTHA ELINE THOMSEN

Startet af Bente Vest Bach, 25 Okt 2014 - 17:21

Forrige emne - Næste emne

Bente Vest Bach

Hertha Eline Thomsen, født Madsen 08.10.1904 gift med Claus Thomsen, født 02.04.1906 (Borgerlig ægteforenede den 30.04.1928 i Sundmark jf. KB 1926-1940 ULKEBØL, SDR. ALS, SØNDERBORG, opslag 109.

Ved datterens (Anna Lise Thomsen) konfirmation den 25.03.1945 jf. KB 1930-1946, SDR. ALS,SØNDERBORG, SØNDERBORG, opslag 259 er Hertha Eline Thomsen g.m.  Albert Petersen.

Hvor er Hertha Eline Thomsen blev af, kan ikke finde hende...




Med venlig hilsen

Bente Vest

Mette R Francke

#1
Hei

Ved sønnen( fra 1 ekteskap ) sin konfirmasjon (Søndeborg Søndeborg 1947-1957 ,oppslag 38) Er hun bosatt i Lindevang 9 i Søndeborg.

Har du sett om Herta og Albert får barn ?

Har du funnet vielsen til datteren , står det noe om Herta der ?

Kanskje borgerservice kan hjelpe deg , hvis hun levde i 1968 da Cpr-nr ble innført så kan de spore henne.
( Dette er noe du må betale for)

Mette
Mette R Francke

Bente Vest Bach

Hej Mette

Jeg kan ikke finde noget giftemål for datteren, men vil prøve igen i Sønderborg.
Har iflg. FT 1930 opslag 126 ULKEBØL, SØNDERBORG set, at Hertha er fra Tyskland, så måske er hun og Albert flyttet dertil...


Med venlig hilsen

Bente

Mette R Francke

Hei


Sønnen er født i 1935 og ved hans konfirmasjon bodde de i Lindevang 9 i Sønderborg.

Kanskje denne sønnen er i live i dag ?

Jeg tror også at jeg hadde prøvet borgerservice.

Mvh
Mette
Mette R Francke

Bente Vest Bach

Jeg har nu skrevet til et par kirker i Sønderborg, da jeg er helt sikker på, at Hertha er død (110 år, hvis hun lever.
Angående sønnen, vil jeg gå til folkeregistret.


Med venlig hilsen

Bente




Bente Vest Bach

Hej Mette

Jeg har fundet ud af, at Hertha Eline Thomsen er for mange år siden flyttet til Ejby på Fyn, og hun er død i 1990, man mangler at finde hende i kirkebøgerne.




Med venlig hilsen

Bente

Bente Vest Bach

Til alle mine hjælpere

Jeg har nu fundet dødsdatoen for Hertha Eline Thomsen, født 02.04.1906 - død 18.10.1990 Ejby Sogn, Middelfart Kommune.

Jeg afslutter hermed denne sag. Tak for hjælpen.




Med venlig hilsen

Bente

Julie Lundby

Hej Bente

Jeg ved godt dit opslag er fra 2014 men jeg prøver lige alligevel.

Jeg er ved at undersøge en Hedvig Annelise Thomsen fra 1934 hun boede på adressen - Lindevang 9, i år 1957 hvor hun blev gift med en Hansi Iversen.
Er hun søster til ham Claus Thomsen du har beskrevet?
mit spørgsmål lyder mest om du har andre oplysninger på denne Hedvig? :)

Mvh.Julie Lundby