Anna Cathrine/Catharina Søberg, født 1829 - hvor blev hun af?

Startet af Marianne Kiel Hein, 31 Okt 2014 - 10:12

Forrige emne - Næste emne

Marianne Kiel Hein

Jeg sidder med en lille pige, som jeg simpelthen ikke kan finde.

Hun hed Anna Cathrine/Catharina Søberg og blev født d. 22.2 1829 af Anna Cathrine Søberg, der tre dage senere døde i barselsseng.

Hendes fødsel kan findes her:
Haderslev, Haderslev, Vilstrup, 1756-1871, opslag 201, nr. 4

Hendes far var Jørgen Søberg - der senere giftede sig med Mette Truelsen.

Han er nævnt i folketællingen fra 1835 - men der er lille Anna Catharina ikke med, hvilket undrer mig, da hun på det tidspunkt kun er 6 år gammel.


Haderslev, Haderslev, Vilstrup, Dorf S. Wilstrup, Kathengebäude, 40 F1, FT-1835, C8346

Navn:                            Alder:                  Civilstatus:                                 Stilling i husstanden:       
Jørgen Jensen Søeberg    44    Verheir.       Tagelöhner. Wird zum Theil von                                                                                                                                                                                                                                                     der  Armencasse unterhalten

Mette Truelsen    44    Verheir.       seine Ehefrau. Wird zum Theil von
                                                                                                                                    der  Armencasse unterhalten

Jørgen Søeberg    11    Unverheir.       ihr Kind    
Anna Maria Truelsen    9    Unverheir.       ihr Kind    
Peter Søeberg    1    Unverheir.       ihr Kind


Jeg kan heller ikke finde hendes død nogen steder...

Har en af jer en idé til, hvor hun kan være blevet af?

Egon Sørensen

Hej Marianne!

Prøv at undersøge om ikke det er Anne Søberg der får en datter I Løjt sogn Åbenrå amt 29 sep. i 1866 opslag 210.

Mvh.

Egon Sørensen


Egon Sørensen

Hej!


Mon ikke det er Anne Søbergs vielse ikke undersøgt i kirkebogen

Name: Johann Ludwig Erichsen 
Spouse's Name: Anne Cathrine Soberg 
Spouse's Birth Date: 22 Feb 1829 
Event Date: Jul 1866 
Event Place: Lojt,Aabenraa-Sonderborg,Denmark

Mvh.

Egon Sørensen