Hvem er Karen Kirstine Low's forældre og andet???

Startet af Erik Jensen, 31 Okt 2014 - 20:01

Forrige emne - Næste emne

Erik Jensen

Jeg ved ikke, om der er nogen af jer, der kan hjælpe med dette:
Karen Kirstine Low skal være født på Bornholm - Ibsker sogn - omkring 1808, men jeg kan ikke finde hende i kirkebogen.  ???
Ligeledes skulle hun være gift med Knud Peter Nielsen og heller ikke den vielse kan jeg finde.  ???
Men fakta er, at hun får børn med ham blandet andet Kirstine Marie Knudsen født 14 sep. 1836 i Ibsker og der står de til at være gift, så den er god nok.
Kirstine Marie's fødsel er her:
Bornholm/Ibsker kirkebog 1829-1838 ops-85

Jeg har diverse FT og har af den vej fundet andre af deres børn, men mangler ovenstående data.
Kan I hjælpe?

Venlig hilsen
Erik Jensen

Anne Mortensen



Ved du har disse FT'er - men det har vi andre ikke og noget skal vi have at se på  ;)


bornholm, Øster, Ibsker, Sct. Ipsker - Ipsker Sogn, et Huus, 198, FT-1840, C2901
Navn:     Alder:     Civilstand:       Stilling i husstanden:       Erhverv:       Fødested:

Knud P. Nielsen    31    Gift       Fisker    
Karen Kirstine Lov    32    Gift       hans Kone    
Stine M. Knudsen    4    Ugift       deres Barn


bornholm, Øster, Ibsker, , et Hus, 126, FT-1845, A0603
Navn:     Alder:     Civilstand:       Stilling i husstanden:       Erhverv:       Fødested:
Knud Peder Nielsen    38    gift       Fisker    Ibsker Sogn - Bornholms Amt
Karen Kirstine Lov    37    gift       hans kone [Knud Peder Nielsen]    Ibsker Sogn - Bornholms Amt
Kirstine Maria Knudsen    9    -       deres barn    Ibsker Sogn - Bornholms Amt
Hanssine Margrete Knudsen    3    -       deres barn    Ibsker Sogn - Bornholms Amt
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Erik Jensen

Hej Anne

Du har ret  ;D
Men jeg burde have lagt dem ved - undskyld.
Hilsen Erik

Anne Mortensen

Der er en Karen Hansdr., Low der bliver konf.

Bornholm
Ibsker 1819-1828
opslag 115

født

Ibsker 1867-1814 ny udgave
opslag 122
hj. side øverst.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Anne Mortensen

de er viet

Ibsker 1829-1839 ny udgave
opslag 134
29.12 1834
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Erik Jensen

Kære Anne

Ganske vidunderligt med de her informationer - og så fik jeg også hendes rigtige navn.
Tusind tak for hjælpen  :D

Venlig hilsen
Erik Jensen