Søger efterkommere af prof. Poul Heegard (1871-1948)

Startet af Lise thalia Borgen, 19 Nov 2014 - 16:31

Forrige emne - Næste emne

Lise thalia Borgen

Jeg forsøger at finne mitt slægtstre. Jeg er et oldebarn af Poul Heegaard.


Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Lise Gorgone

http://www.denstoredanske.dk/Dansk_Biografisk_Leksikon/Naturvidenskab_og_teknik/Matematiker/Poul_Heegaard

Der kan du læse, hvornår han er født, hvem der er hans forældre, hans hustru og årstal på hendes forældre. At han døde som katolik i Oslo 1948 ,bgr.sst. Vor Frelsers krkg. Hans biografi. Meget interessant.

Slå op på Google, der står en del om ham, hans karriere. God fornøjelse
Lise Gorgone

Gitte Johansen

En søn, født 1908

http://www.vestnes.labora-portal.no/LinkClick.aspx?fileticket=-IMGpPJ5x8U%3D&tabid=15767&language=nb-NO

Eg vil her utdjupe litt om karrieren til sistnemnde, Milly Heegaard.
Ho vart fødd i Sverige i 1906 og vart tidleg morlaus. Far hennar gifta seg oppatt, og ho fekk etter kvart fleire halvsøsken. Medan ho studerte ved kunstakademiet i Stockholm rundt 1930, vart ho kjend med Bror Poul Heegaard som studerte til interiørarkitekt. Dei gifta seg og budde i Stockholm eit års tid, men reiste så til Oslo og budde der til dei i 1954 flytta til Halden. Etter kvart fekk dei fire born, og desse vart ofte brukte som modellar i kort- produksjonen hennar.
Milly Heegaard teikna mange julekort, gratulasjonskort og anna mellom 1930 og 1950. Teikningane vart laga i A4-format og min- ska til postkortstørrelse.
Under krigen hadde ho illustrert nokre kort med juletre og store norske flagg for Mittet & Co. Dette vart oppdaga av tyskarane, og då måtte ho og forlagssjefen stå og brenne mange av original- teikningane for ikkje å hamne i fengsel.
Ho reiste òg rundt i landet på jakt etter motiv, m.a. i Setesdal og Finnmark. Mange av korta hennar er prega av setesdalsbunader og motiv med samar.
I tillegg til kortproduksjonen har ho skrive fleire bøker og illu- strert framsida på mange julehefte.
Milly Heegaard døydde i Halden i 1970.








Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com