Ingeborg Christensen født Pedersdatter Gørding sogn

Startet af Bjarne Thorndal Feddersen, 03 Dec 2014 - 20:28

Forrige emne - Næste emne

Bjarne Thorndal Feddersen

 Hej  Svend Jackobsen 1000 tak for dit input det giver jo nogle oplysninger omkring min 7 * tip Christen Christensen men det med de 10 børns fødsel datoer er ikke ens lydende med KB,er men sån var det vel dengang.. men dejligt med de nye oplysninger om CC,s ægteskaber, så har jeg jo lidt mere at søge på.
Svend hvis du evt. har mere omkring hans 1. vielse eller mere af betydning for mig da du som du selv skrive også har en del aner der :-)

MVH Bjarne

Bjarne Thorndal Feddersen

Hej igen, Svend jeg har her fra Gørding Kirkebog forloverprotokol Michel Jepsen og Lucie Christensdatter, forlovelse/vielse Kilde: forloverprotokol for Gørding  - Vejrup 1721 - 1798

At dend velagte unge Karl, Michel Jepsen Vester Bech Roager Sogn og dend ærlige og gudfrygtige pige Lucie  Christensdaatter af Fonagger ere hinanden ubeslegtede og ubesvogrede, ja aldeles intet deres forehavende Ægteskab i nogen maade kand være hinderlig, godsige vi underskrevne tvende Dannemænd, som sande Forlovere. Cop. d. 22. Nov. 1776.
kunne det tænkes at det er den samme bare i forskellige datoer ??? det kan jo ske fejl i indskrivning


MVH Bjarne

Svend Jacobsen

Kære Bjarne.

Jeg forstår ikke dit tvivlsspørgsmål. Hvis du sammenligner med mit første indlæg, er vi jo helt enige om, at Lucie Christensdatter og Mikkel (Michel) Jepsen bliver gift den 22/11 1776.

Hilsen Svend

Bjarne Thorndal Feddersen

Hej Svend
1000 tak, det var også mere for at få sat det helt på plads..

God jul

MVH Bjarne

Svend Jacobsen

Fint nok, Bjarne - spørg endelig, hvis der er mere, du er i tvivl om.

God jul til dig også.

Svend