Julehilsen fra Elizabeth fra 2012

Startet af Judith Olsen, 18 Dec 2014 - 19:42

Forrige emne - Næste emne

Judith Olsen

Kære alle

Jeg ved godt, at dette ikke er det rigtige forum, men endnu en gang fortjener Elizabeths julehilsen fra 2012 at nå ud til alle - både medlemmer og brugere.

Det er en hilsen, som jeg ikke så let glemmer:

https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,48591.msg256588.html#msg256588

Rigtig glædelig jul og godt nytår til jer alle - både dem, som jeg har været i kontakt med i årets løb, og dem, som jeg måske kommer i kontakt med i det nye år.


Og til Elizabeth i Vermont, hvis du ser dette - en særlig hilsen til dig og din familie fra familien Olsen og Max (labrador med hang til sne og kulde), som - som jeg tidligere har fortalt dig - ville elske at være hos dig i Vermont, hvor det vel nu er vinter  ;)
Venlig hilsen
Judith Olsen
Terslev, 4690 Haslev
judith@olsen.mail.dk

Sanne Andersen

Hej Judith

Hvornår har du sidst hørt fra Elizabeth? Sidst jeg hørte fra hende var i maj måned.

Hilsen Sanne

Judith Olsen

Hej Sanne

Elizabeth er "on/off" til stadighed  ;)
Venlig hilsen
Judith Olsen
Terslev, 4690 Haslev
judith@olsen.mail.dk

Sanne Andersen

Okay - bare hun har det godt, så er jeg glad  :)

Anelle Cosedis

Hej alle,

jeg bliver helt nervøs.  :-\

Det sidste jeg har hørt fra Elisabeth er fra 28/9, hvor det gik fremad. Jeg skrev tilbage til hende 12/10 og har herefter intet hørt. ELISABETH!

Jeg har lige nu to pc'ere i brug, for at kunne skrive dette.  ::) Så det eneste jeg ønsker mig til jul er: flere ram.

Også fra mig skal lyde en stor julehilsen og et godt nytår til jer alle i dette forum, med tak for megen hjælp.
Og specielt til dig, Judith "milliarder millioner" tak. Du har virkelig ydet et stort bidrag ang. Hulegaard'ene. Og du har fået mig rettet op, når jeg kludrer i det. Og så har jeg endda fået ny familie i Bjørn, Kurt's hustru og Michael. :D

Jeg fandt 3 ud af 4 af Kirstine Marie Holmann's døtres dåb, så det hjalp da også lidt.

Elisabeth og min mand har fælles aner langt tilbage (tip7), og derfor endnu en gang: ELISABETH! Er du ok?

Stort juleknus til alle jeg har "talt" med.
Anelle


Kim Melchior

Hej,

Jeg har lige talt med Elisabeth og hun har det godt. Hun har ikke beskaeftiget sig saa meget med slaegtsforskningen det sidste aars dels fordi hun har svaerere ved at finde hvad hun soger efter, og ogsaa har haft nogle problemer med helbredet.

mvh,

Kim Melchior (USA)

Anelle Cosedis

Hej Kim,

det glæder mig at høre  ;D ;D ;D

Jeg vidste godt, at Elisabeth ikke beskæftigede sig så meget med slægtsforskningen p.t.

Rigtig glædelig jul Elisabeth og hils Patrick. Håber ikke, at I skal have for mange gæster, som I plejer  ;) Og det ser da ud til, at I får en "lun" jul.

Juleknus til Vermont fra
Anelle





Anelle Cosedis

Hej Leif,

tak for mailen. Uheldigvis virker min mail ikke optimalt. Jeg kan kun læse, men desværre ikke skrive. Og min mand's pc er desværre optaget.  :P Så derfor skriver jeg i det offentlige forum.

Min mands tip 7 er såmænd fra Odense, Ingeborg Pedersdatter Balslev gift med rådmand Jørgen Bertelsen Wichmann. De samme har Elisabeth.

Jeg forstår, at I er i familie med Elisabeth. I må endelig hilse hende mange gange fra mig. Det er dejligt at høre, at hun har det godt. ;D Jeg ved, at hun nyder at komme til DK.

Også en stor julehilsen til dig.

Anelle

Elizabeth Høilund Buffet

Hej Allesammen

Jeg er her stadig - men har ikke været særlig aktiv i dette år. Forhåbentlig bliver det bedre i 2015. Men foreløbig tager jeg det en dag eller to af gangen

Judith du skal have tusind tak fordi du huskede min julehilsen fra 2012 - og trak den frem. Og tak for din særlige hilsen - som jeg sikkert kun fik set fordi Kim ringede og fortalte mig det. Jeg vil hermed ønske dig og din familie en rigtig god jul og et godt nytår.

Og tak for din opringning Kim - det er altid hyggeligt med en dansk sludder
Merry Christmas

Susanne og Annelle - I har nu fået en privat hilsen

Men jeg vil ønske alle andre inde på Dis Forum en Glædelig Jul - et Godt Nytår - må I finde den ane som har gemt sig i mange år.

Masser af hilsener

fra Elizabeth i Vermont