Vejle Børnehjem ca.1840

Startet af Johanne Geertsen, 21 Feb 2011 - 12:33

Forrige emne - Næste emne

Johanne Geertsen

Hej Forum!
Jeg har brug for lidt hjælp her jeg leder efter en dame, som er kommet nede fra Tyskland det må have været omkring 1938-40-41 der omkring måske. Hun får sit første barn i 1944 og er blevet gift i vejle. Hun hed Astrid Stückel det er det Tyske ø, jeg er helt låst fast til at komme videre. Hendes mand hed Christian Pihl og var fra Bornholm. Er der nogen som kan hjælpe mig igang?
På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Hanne Geertsen
Bruger Slægtsprogrammet
Brother´s Keeper
Medlem af DIS 11298

Winnie Juel Mikkelsen

Hej

Ved du hvor i Vejle parret bliver gift? og hvor i Vejle barnet bliver født?

Så kan du måske komme videre ad den vej

Prøv at skrive data til mig hvis du har dem

min mail: wimikkel@jubii.dk

Hilsen Winnie Mikkelsen

Johanne Geertsen

Hej Winnie!
Jeg har sendt dig en privat mail.  :)
På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Hanne Geertsen
Bruger Slægtsprogrammet
Brother´s Keeper
Medlem af DIS 11298

Johanne Geertsen

Hej Winnie!
Blot for at fortælle dig Familien har jeg fundet, men ikke rigtigt noget på Astrid de var blevet gift i jerusalems Kirke i København den 10.01.1942, Astrid er død i København den 01.01.1992 hvor det ved jeg ikke.
De børnehjem som lå i Vejle mellen 1914 til 1944, deres agter omkring de børn som har haft opholdt sig på disse hjem, de må da befinde sig på Lak i Viborg kan man vel formode?!.
På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Hanne Geertsen
Bruger Slægtsprogrammet
Brother´s Keeper
Medlem af DIS 11298

Johanne Geertsen

Citat fra: Johanne Geertsen Dato 21 Feb 2011 - 12:33
Hej Forum!
Jeg har brug for lidt hjælp her jeg leder efter en dame, som er kommet nede fra Tyskland det må have været omkring 1938-40-41 der omkring måske. Hun får sit første barn i 1944 og er blevet gift i vejle. Hun hed Astrid Stückel det er det Tyske ø, jeg er helt låst fast til at komme videre. Hendes mand hed Christian Pihl og var fra Bornholm. Er der nogen som kan hjælpe mig igang?
Citat fra: Johanne Geertsen Dato 08 Mar 2011 - 18:45
Hej Winnie!
Blot for at fortælle dig Familien har jeg fundet, men ikke rigtigt noget på Astrid de var blevet gift i jerusalems Kirke i København den 10.01.1942, Astrid er død i København den 01.01.1992 hvor det ved jeg ikke.
De børnehjem som lå i Vejle mellen 1914 til 1944, deres agter omkring de børn som har haft opholdt sig på disse hjem, de må da befinde sig på Lak i Viborg kan man vel formode?!.
På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Hanne Geertsen
Bruger Slægtsprogrammet
Brother´s Keeper
Medlem af DIS 11298

Johanne Geertsen

På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Hanne Geertsen
Bruger Slægtsprogrammet
Brother´s Keeper
Medlem af DIS 11298

Johanne Geertsen

Er løst tak foe hjælpen.
På forhånd tak
Med Venlig Hilsen
Hanne Geertsen
Bruger Slægtsprogrammet
Brother´s Keeper
Medlem af DIS 11298