Aneefterlysning Bent Nommesen

Startet af Niels Andersen, 10 Feb 2015 - 08:24

Forrige emne - Næste emne

Niels Andersen

Hej forum, leder efter efterkommere til Bent Nommesen (han er født Petersen) født 26/9 - 1929 i Nykøbing Falster, viet til Mona Olsen i Fredriksborg Slotskirke 24/7 - 1049, død i Asminderød 24/10 - 1960.

mvh Niels Andersen.


Lise Gorgone

Der er en del med navnet Nommesen, hvis du Yahooer på navnet. Danmrks Statistik nævner 55
mennesker med navnet. Du ved jo, hvem du søger efter.

http://www.dis-danmark.dk/forum/search.php?0,search=Slagelse,page=124,match_type=ALL,match_dates=0,match_forum=ALL.

Med venlig hilsen
Lise Gorgone

Heidi Ilsoee

Kan du komme med nogle opslagsnumre på deres vielse (+ årstal) Og hvem er død i Asminderød 24.10.1960? (opslag??)

Heidi

Niels Andersen

Hej, har ingen opslagsnumre da oplysninger er andetsteds frs, de er borgerelig viet, det er Bent Nommesen vi taler om derfor er det ham der er død.




mvh Niels Andersen tidligere Skjern/Tarm.

Heidi Ilsoee

Jeg spurgte fordi jeg kan ikke finde Bent Nommesen død i Asminderød sogn i 1960.

Hvilket år er de viet?

Peter Kristiansen

Hvis han er borgerligt viet er han næppe viet i Frederiksborg Slotskirke - kan heller ikke finde vielsen der.
M.v.h. Peter Kristiansen

Niels Andersen

Til Heidi, det kan jeg heller ikke men det er en oplysning jeg har fra rigsarkivet hvor han skulle bo på Tinghusvej 7 D også der han døde.Til Peter, nej selvfølgelig ikke jeg havde forældrene i hovedet men Bent er viet til Mona i Fredriksborg Slotskirke i 1949, det er deres evt. børn jeg er interreseret i.



mvh Niels Andersen

bente lindhardt

I hvilken by ligger Tinghusvej 7 D?

vh
Bente L

Heidi Ilsoee

Der er en Tinghusvej i Græsted som hører under Asminderød sogn.

Men jeg kan hverken finde vielse eller død ud fra de givne oplysninger.


Gitte Johansen

#9
Vielsen er i Asminderød, opslag 161. 24. april 1949.

Viet i Frederiksborg Slotskirke.

Og i Frederiksborg, 1947-1954, opslag 217.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Asminderød, 1955-1965, opslag 82, Bent.

Død 28. oktober 1964.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Gitte Johansen

Uden at nævne navne, så kig i

Frederiksborg, 1947-1950, opslag 157, nr. 86.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Niels Andersen

Rigtig mange tak Gitte, ja man skal jo lære af dem der ved mere end en selv, jeg var ikke kvik nok til at se vielse og død i Fredriksborg - Lynge - Asminderød og så fødsel i Fredriksborg - Lynge - Kronborg, jeg havde jo bidt mig fast i at når de var viet i Asminderød var børn der nok også.

Jeg må lede vidre efter flere børn det er vigtigt for mig da Bents mor var min morfars søster, hun døde meget ung i Nykøbing F, der er ingeni familien der har et billede af hende og der findes ikke brudebillede i avisen. Bruger du et slægtsforskningsprogram eller leders du bare systematisk i kirkrbøger ?

mvh Niels Andersen.


Gitte Johansen

Jeg leder bare.

Jeg så i Frederiksborg, fordi Bent stod med adresse der ved vielse, og da de var så unge, da de blev viet, skulle der næsten være et barn født på det tidspunkt.
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com