Hvor er Nicoline J.Jespersen mor til Politiker Knud Wagner Jespersen født ?

Startet af Jette Udengaard, 29 Mar 2015 - 17:07

Forrige emne - Næste emne

Jette Udengaard

Hej
Mon der er hjælp at hente. Jeg mangler oplysninger om moderen til Knud Wagner Jespersen:

http://www.danishfamilysearch.dk/sogn127/churchbook/source22993/opslag4661237

Moderen Nicoline Johanne Jespersen født 3. oktober 1905 muligvis i Nørre Tranders Sogn, Aalborg Amt ?
10 mdr. før Knud bliver født opholder hun sig på Frederik Den Sjettes Alle`10,4 Frederiksberg.

Nicoline bliver gift den 11. juni 1938 med Christian Andersen ( borgerlig vielse ?)
Adresse muligvis Herluf Trollesgade 23 st, Aalborg

Christian Andersen dør den 23.12.1944 i Neuengamme ( står i Modstandsdatabasen)

Ønsker hjælp til at finde ud af, hvor Nicoline er født og hvem der er hendes forældre ?

Kan desværre ikke finde fødslen i kirkebogen.

Mvh. Jette Udengaard

Egon Sørensen

Hej!


Hun er døbt i Vejgaard kirke Ålborg 1905 opslag 186

Mvh.

Egon Sørensen

Jette Udengaard


Jens-Christian Emborg

I FT-1925 bor hun hjemme hos forældrene på Elkjær Mark i Sulsted sogn, opslag 40.
Med venlig hilsen
Jens-Chr. Emborg

Jette Udengaard

Hej Jens-Christian

Mange tak for oplysningen og din interesse.
Mvh. Jette

kenneth sødergren

må jeg tillade mig at være nysgerige??? hvad er din forbindelse til den tidliger DKPformand spørger fordi jeg ud over slægtsforskning i almindelighed og i min egen slægt (som intet har med kund at gøre) i særdelseshed også (af politiske grunde) var interreseret i knud jespersen som var respekteret af selv modstander og jeg tror det var pga ham DKP kom ind i tinget i 1973 derfor har jeg (tit og ofte) tænkt på hvad han havde af efterkommer og hvor de (evt) befinder sig politisk

Jette Udengaard

Hej Kenneth
Jeg har sendt dig en privat mail

Mvh. Jette Udengaard